Konco-konco ku

Tuesday, November 1, 2011

KEBENARAN KIAN MENYERLAH, BERSEDIAKAH FUCKATAN???

Ish biar betul harga rumah macam ni 25juta seperti yang didakwa oleh si Wak Celeng (adun sekinchan)? Takkan lah rumah tak siap pun harga mahal macam nak beli banglo kt Hartamas? Sedikit demi sedikit kebenaran kian terbongkar dan mata puak-puak pakatan yang memfitnah bekas MB Selangor mula terkebil-kebil menahan air mata yang mungkin mereka-mereka ini semua akan disaman kembali oleh Dr. Khir atas kenyataan fitnah hingga terbawanya beliau ke mahkamah. Tunggu saja lah.

Tak ada lah besar mana rumah pun yang harga sampai 25juta. Lebih kurang besar sama macam kebanyakan rumah-rumah kampung je pun. Sabar sahajalah Dr. Khir. Kami semua tetap menyokong Dr. Khir. Kita sama-sama makan tempe.(kih..kih..) Tak lama je lagi. Sikit je lagi. Selepas Dr. Khir pulang dari Mekah nanti maka orang-orang yang dahulunya memfitnah Dr akan diturunkan azab dan dibayar cash and carry oleh Allah.

Sumber gambar: BLOG MIK

5 comments:

  1. ko laa bodoh ! ko x tgok tv ke ? tanah dlm bandar kena lah beli..mmg btl2 bodoh la ko nie

    ReplyDelete
  2. terima kasih..juak-juak pencacai pakatan tgk tv3 jugak ke?? bagus dah ada perubahan..alhamdulillah.

    ReplyDelete
  3. adik khir toyo ke wak ni? sudah2lah tu wak...taik rasuah pun masih nak disokong...bangsa tak ada maruah la wak ni...

    ReplyDelete
  4. Kalau dh dasar manusia dengki khianat,ada bukti ker yg dr khir makan rasuah?bukankah mahkamah sdg menentukan samaada beliau bersalah atau tidak.tapi bersedialah si adun sekinchan..slepas nigiliranmu akan sampai....

    ReplyDelete
  5. kalau bn. taik rasuah. kalau pr. itu fitnah. memang pemikiran kelas kambing la

    ReplyDelete

comment please.....