Konco-konco ku

Sunday, October 31, 2010

SOKONG KATA SENATOR EZAM - PKR (PARTI SYAITAN)

Salam..Semalam Yong ada pergi satu majlis yang mulia mendengar ceramah yang indah dengan kehadiran pemimpin-pemimpin tempatan yang prihatin. Terima kasih kepada YB Noriah, YB Dr. Khir, YB Lee (Subang) dan tidak lupa YB Senator Ezam.  

PKR (Parti Syaitan), ya itulah yang Ezam kate semalam berkenan dengan bekas partinya dahulu. Bukan Yong yang cakap, Ezam bekas orang kanan Anwar yang cakap.  Ini membuktikan dan mengukuhkan lagi pandangan kita terhadap parti haram ini. Ia merupakan parti yang mementingkan diri sendiri serta parti keluarga sama dengan DAP.  Yong bukan nak memburukkan lagi keadaan yang ada, Yong nak anak muda sentiasa berfikir, Yong tak cakap Yong betul sebab dengar dari sebelah pihak saja. Tapi bukti yang jelas terang lagi nyata dikaburkan oleh Anwar dengan pelbagai sentimen yang tidak masuk akal dan dengan muka kasihan yang dibuat-buat, dia mendapat undi dari golongan muda yang buta hati dan akal.  Perjuangan keadilan untuk menidakkan yang haq dan membenarkan yang batil. Itulah Anwar Ibrahim. 

Pakatan Rakyat (PAS, DAP, PKR) - Mereka ini ada agenda tersembunyi yang penyokong yang buta ini tidak tahu. Biarlah Yong yang beritahu mengenai PERJANJIAN SYAITAN antara tiga parti pembangkang ini.  Dan seperti biasa Anwar dari PKR menjadi orang tengah antara dua parti yang bermusuh iaitu PAS dan DAP.  Kepada PAS Anwar berjanji akan menyokong penubuhan negara Islam, kepada DAP Anwar berjanji tidak akan ada negara Islam. Kecerdikan Anwar Al-Juburi nampak disitu untuk mendapat sokongan dari ulama' politik dan kafir harbi.  

Soalan Yong tentang mengapa Karpal Singh bersungguh-sungguh menolong mempertahankan Anwar sudah terjawab malam tadi. Ezam berkata kepada semua bahawa Anwar juga telah membuat perjanjian dengan Karpal, Lim Kit jika benar Anwar menjadi Perdana Menteri, maka akan diberikan Penang, Perak, Selangor, Kuala Lumpur, Negeri Sembilan kepada parti DAP untuk mentadbir.  Sebab itulah Karpal walaupun sudah cacat sanggup berkerusi roda kemana saja untuk mempertahankan Anwar ini. Mereka telah termakan janji palsu Anwar yang lebih putar belit dari kaum india.  

Dakwaan di mahkamah berkenaan kes Anwar meliwat Saiful semuanya adalah benar kerana Ezam telah bertemu dengan Saiful terlebih dahulu sebelum membuat laporan polis meminta pandangan bekas orang kanan Anwar yang paling berani menentang Anwar.  Kenapa Anwar tak berani saman Ezam? Persoalan yang timbul apabila diajukan soalan sedemikian rupa, ada sesuatu yang ditakuti Anwar, iaitu dia takut Ezam akan membongkarkan setiap perlakuan dia kepada umum. Namun Ezam tetap bongkar juga sebab Anwar sudah melampau hingga sanggup memfitnah Najib. Sebab itulah Ezam sanggup menjelajah keserata negara kerana ingin memberitahu kepada umum tentang niat jahat Anwar yang tidak akan kesampaian.

Sampai di sini sahaja tulisan Yong. Yong nak buat Research : )

~WaKd0b~

2 comments:

  1. Salam, saya masukkan blog saudara dalam list blog saya..

    ReplyDelete
  2. Silakan Tuan Budiman.. Terima kasih sebab melawat.

    ReplyDelete

comment please.....