Konco-konco ku

Wednesday, December 20, 2017

AZWAN SERAH BUKTI RASUAH MENTERI BESAR SELANGOR

PAGI tadi Azwan Ali, adik kepada Menteri Besar Selangor hadir ke Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Putrajaya bagi menyerahkan beberapa dokumen sebagai bukti pembabitan rasuah oleh abangnya Azmin Ali.

'Kekayaan Luar Biasa'

Azmin sejak menjadi Menteri Besar telah memiliki kekayaan luar biasa dan kemewahan melampau seperti mana yang dikatakan kepada wartawan oleh Azwan. Ini terbukti apabila sebelum ini semasa menjadi ADUN dan Ahli Parlimen biasa kekayaan beliau tidak kelihatan namun setelah menjadi MB kekayaannya amat luar biasa hingga melimpah ruah kepada anak buah mereka.

------------------------------------------------------------------------

PUTRAJAYA: Pengacara dan personaliti televisyen, Azwan Ali hadir ke Pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Putrajaya di sini pagi tadi.

Kehadiran Azwan adalah bagi menyerahkan bukti dan dokumen berkaitan dakwaan salah guna kuasa dan rasuah kerajaan negeri Selangor.

Azwan hadir sekitar jam 10 pagi tadi dengan menaiki kenderaan pelbagai guna berwarna hitam.

“Ini kali pertama saya di sini, jadi saya tak boleh nak komen banyak.”

Bagaimanapun ketika ditanya pemberita berapa banyak dokumen yang beliau ingin serahkan kepada SPRM, Azwan menunjukkan fail dokumen yang dibawanya, sambil berkata: “Betapa tebalnya fail ini menunjukkan betapa seriusnya saya dalam menangani isu ini. Diharapkan ini (dokumen) dapat membantu,” katanya.

Azwan yang juga adik kepada Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali, sebelum ini lantang mengkritik kepimpinan kerajaan negeri.

No comments:

Post a Comment

comment please.....