Konco-konco ku

Tuesday, July 28, 2015

AKHIRNYA NAJIB IKUT NASIHAT TUN DR. MAHATHIR

TSUNAMI rombakan kabinet semakin dirasai. Khabarnya dari sumber-sumber yang boleh dipercayai Perdana Menteri, DS Najib bakal merombak semula kabinetnya tidak lama lagi.

Jika benarlah bagai dikhabarkan. Ini bermakna DS Najib mengikut saranan dan nasihat daripada mantan PM, Tun Dr. Mahathir agar buang orang yang tidak menyokong kepimpinan beliau.

Jadi, tidak ada salah rasanya.

Mungkin ini jalan terbaik jika benar DS Najib mahu meneruskan pentadbiran kerajaan dengan lebih lancar dan tanpa masalah.

TS Muhyiddin juga tidak sepatutnya mengutarakan semula kes yang sedang disiasat secara terbuka semasa perasmian Mesyuarat Perwakilan UMNO Bahagian Cheras pada Ahad lalu.

Kenyataan yang dikeluarkan oleh TS Muhyiddin senada dengan apa yang diucapkan semasa dalam kursus Keris2314 di Janda Baik, Pahang beberapa bulan lalu.

Apa-apa pun kita sama-sama menunggu pengumuman yang bakal dibuat oleh DS Najib tidak lama lagi.


4 comments:

  1. ada baca ke tindakbalas rakyat...mahathir pecat anwar sbb anwar suka buat jenayah jubur..najib pecat timbalan...apa alasan...rakyat nampak sbb TSMY tegur pasal 1 mdb..rakyat tak berontak fizikal tapi dikertas undi sbb tak caya najib dan konco2 songlapnya

    ReplyDelete
  2. Aku tak rase kenyataan TS Muhyiddin menganggu siasatan atau perlu menunggu siasatan.Lebih-lebih lgi ia melibatkan kredibiliti pemimpin no 1 Negara.

    Tungguuuuuuu...........

    ReplyDelete
  3. ini la contoh sejengkal jadi sedepa... TSMY tak tegur pun pasal 1MDB tapi mahukan siasatan awal didedahkan demi mengelak persepsi yg tak baik dari rakyat pada kerajaan sekarang.
    benda yang belum sampai penamat nak di dedahkan tak menganggu siasatan ke..? itu tugas PAC ..jangan ganggu
    Najib bukan ambik keputusan ini hari ini tapi dah lama ... perlu di bincang dengan Jemaah menteri lainnya .. dipersetujui .. di perkenan oleh Yang DiPertuan Agung baru boleh umum.
    ..... ingat macam beli barang kat kedai ke ..... ngok !

    ReplyDelete
  4. Abis la Najib...... Punahsihat ramai yang bahalul

    ReplyDelete

comment please.....