Konco-konco ku

Wednesday, February 4, 2015

SIAK MASJID KANTOI TENGOK CERITA PORNO DALAM MASJID DILANTIK JADI AHLI MAJLIS??

BOLEH kena sakit jantung apabila mendapat perkhabaran yang bekas siak masjid Makmuriah, Sungai Besar yang dipecat kerana kantoi dengan cerita porno hingga keluar pada skrin besar dalam masjid dilantik menjadi Ahli Majlis.

Tertanya-tanya, apa sudah tiada orang lain ke nak dilantik menjadi pemimpin?

Tapi memang sudah dasar pakatan haram di Malaysia ni memang perangai sama je semua. Sedangkan Ketua Umumnya peliwat pun masih dilantik menjadi Ketua Pembangkang, inikan pula anak buah atau ikan bilis di kampung.

Mendapat perkhabaran seperti itulah oleh salah seorang rakan dalam Majlis Daerah Sabak Bernam sendiri. Dikatanya tidak selesa dengan salah seorang ahli majlis sorang ni...

Kerja satu apa pun tak buat tapi melalak, melolong kata ini semua sepatutnya kerajaan pusat yang buat.

Setakat kalau nak salahkan orang lain walau dah diberi jawatan baik buang je jawatan tu. Pergi melalak.

Isu longkang tersumbat, parit tidak dibersihkan, rumput tidak dipotong hingga menjadi habitat binatang berbisa. Apa kerja ahli majlis sebenarnya?

Adakah hanya dengan menerima elaun setiap bulan dan mendapat projek mega setiap tahun sudah cukup tugas sebagai ahli majlis?

Jahanam Selangor kalau orang macam ni masih lagi disimpan.....

2 comments:

  1. saya perasan bau busuk merata-rata di pekan sabak. Pergilah ke pasar basahnya, sampai kan tempat jualan kih sarapan pagi pun bau busuk. Pergilah ke Taman Muhibah, pun busuk. Di hadapan Hotel Sri Bernam depan balai polis pun bau busuk. Tak kiralah apa puncanya, bau busuk mesti diatasi untuk menjadikan hidup di sabak berkualiti. Setiap kali terpandang moto 'beriman dan budiman' setiap kali itu teringat bau busuk.

    ReplyDelete
  2. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...