Konco-konco ku

Monday, February 23, 2015

MAPUS PASMA MENIPU TAK SUDAH!! SIAPA YANG MAPUS TELEFON??

LAWAK antarabangsa apabila siang tadi, Mapus yang juga Ketua Penerangan PAS memperbodohkan diri sendiri di hadapan puluhan wartawan daripada pelbagai media ingin membuat pendedahan tentang kes pembunuhan Altantuya yang dikaitkan dengan Najib Razak.

Yang menjadi lawak apabila Mapus masih ketinggalan zaman apabila menggunakan tele-conference cara lama sedangkan teknologi terkini Skype dan beberapa aplikasi lain boleh digunakan.

Tak ada LINE?? Tak angkat CALL??

Atau Sirul sedang bersenang lenang di Australia sebagai TAHANAN??

Menjadi kemusykilan apabila selepas semua wartawan media pulang, tiba-tiba Mapus dapat pulak call Sirul dengan bersaksikan wartawan MalaysiaKini yang masih belum pulang.

Pelik! Kenapa hanya MalaysiaKini yang dapat rakaman perbualan antara Mapus dengan Sirul sedangkan puluhan wartawan yang menunggu sejak dari mula, pulang hampa.

Dasar penipu punya Mapus!!

Tak cukup dengan itu, ditunjukkannya pula sms daripada yang dikatakan Sirul.

Cuma persoalan yang timbul.

Betulkah yang bercakap dengan Mapus itu SIRUL?

Betulkah yang menghantar pesanan ringkas itu SIRUL?

Sedangkan VIDEO Anwar dengan Stopa Ali pun PAS tak percaya inikan pula sms...

Wakakakakakaka.....

2 comments:

  1. Ini namanya nak mampos.!!!

    ReplyDelete
  2. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    ReplyDelete

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...