Konco-konco ku

Tuesday, April 15, 2014

PAS SELANGOR TIDAK AKAN LAKSANA HUDUD!! #S14

KETIKA kerajaan pakatan Kelantan mahu membentangkan usul hukum hudud di Parlimen, pemimpin pakatan yang lain sibuk menyuruh kerajaan Terengganu menggunapakai hukum hudud itu terlebih dahulu.

Pelik dengan perangai puak pakatan ni. Mereka yang beriya-iya memperjuangkan hudud, tiba-tiba mendesak kerajaan BN di Terengganu menggunapakai terlebih dahulu.

Yang lebih bertambah pelik adalah apabila Pas Selangor dalam Sidang Dewan Undangan Negeri Selangor semalam mengatakan yang mereka tidak bercadang laksana hudud di negeri itu.

Kenapa pulak begitu?

Bukankah kerusi Dun Pas lebih banyak daripada PKR dan sama banyak dengan DAP jadi tiada masalah jika mereka mahu teruskan hudud di Selangor.

Adakah Hudud ini hanyalah janji politik semasa pilihanraya sahaja?

Mempergunakan hukum Islam untuk kepentingan politik.

Kalau betul-betul sebuah parti Islam, Pas harus meneruskan hudud tidak kira sama ada di Kelantan, Selangor mahupun di Pulau Pinang.


2 comments:

  1. Tapi masih rajai ostst ostst pro PAS...yg masih mainkan isu hudud di surau surau semasa ceramah...menanam kebencian rakyat kerajaan

    ReplyDelete
  2. BANGSAT betul si PASPENJILATKAPIRDAPBANGKAI ni! Aku syak habis ulama-ulama TULEN dlm PAS diBUNUH seorg. demi seorg - disyaki diracun, termasuk yg. boleh sebabkan lemah jantung/kanser dsbnya - oleh si KAPIRDAPBANGKAI/PKRPELIWAT (yg. merupakan ejen Barat-ZIONIS dan racun kimia utk sebabkan kanser/lemah jantung adalah MO biasa Barat-ZIONIS)!

    Sebenaqnya, di Tanah Melayu ini, puak KAPIR GAY/PORNO, Kristian Zionis serta PENYAMAQ Islam PKRPELIWAT/DAPBANGKAI sbg. ejen Illuminati Barat-ZIONIS ini, sedg- mempergunakan sbg. senjata DAJAL mereka, golongan Melayu/Islam LIBERAL/GAY, dlm PKR/PAS/UMNO utk. MEROSAKKAN perjuangan amat BERANI Islam/Melayu, terutamanya lawan MUSUH-MUSUH Islam/Melayu [puak Illuminati ditubuhkan dan dikuasai puak ZIONIS yg. ingin menubuhkan Satu K'jaan Dunia (New World Order) - bertuhankan Syaitan, di mana kebebasan individu adalah mutlak]!

    ZIONIS paling DAJALRothschild, (Soros, Murdoch, Rockefeller dll, juga adalah dari geng Rothschild) - yg. juga menubuhkan IsraHELL dgn. membunuh dgn. amat kejam secara beramai (Genocide) Bumiputera Islam Palestin, dan disyaki memulakan perang Dunia Pertama dan Kedua, serta membunuh Tsar Russia dan seluruh keluarganya, Pres. Lincoln, Kennedy, Allahyarham Pres. Yasser Arafat dll, dan merupakan dalang di belakang 9-11 itu serta perang BUAS yg. akan berterusan sekarang ke atas Dunia Islam yg. kaya minyak-gas, serta menjadikan Israel kuasa Nuklear, yg. paling bahaya ke atas Dunia Islam (lihat di http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html , Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel, by Bill Woollam , dan di http://ascendingstarseed.wordpress.com/2013/09/29/hitler-was-a-rothschild-and-so-was-his-daughter-angela/ , Hitler Was A Rothschild And So Was His Daughter Angela, Posted on May 8, 2013 by Dublinsmick)!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    ReplyDelete

comment please.....