Konco-konco ku

Monday, August 22, 2011

INI KELING BANYAK KURANG AJAR SAMA MELAYU.. MAU PUTUS KAPLA KA???

Ini cerita betul, perkara ini berlaku sabtu lepas di sebuah restoran di sekinchan, masa majlis makan malam untuk mengutip dana perang dap, si syaitan hindu ini menghasut rakyat terutama berbangsa cina dan india supa membenci orang melayu, siapa yang buat hasutan tu? dia ialah adun kota alam shah, manoharan yang pernah di tahan isa dulu kerana terlibat dalam gerakan pelampau hindu (hindraf).
Pelbagai cercaan dan penghinaan manoharan terhadap orang melayu, malah dia mengaitkan kematian teoh beng hock ada kena mengena dengan orang melayu, malah manoharan mempertikaikan kenapa negara ini dulunya di panggil tanah melayu, sedangkan tanah ini bukan melayu yang punya, agama yang di anuti oleh orang melayu ketika itu adalah agama hindu dan islam di bawa oleh pedangang arab yang dia mengatakan pedangang arab tu sebenarnya bukan pedangang tapi adalah penjajah agama yang cuba menjajah dan memurtadkan orang hindu supaya bertukar ke agama islam.
Pada malam itu manoharan tidak keseorangan menghina orang melayu dan islam, dia bersama-sama father khalid samad dan berberapa orang lagi lebai makrup pas turut mengangguk-angukkan kepala tanda bersetuju dengan apa yang dia katakan oleh manaoharan tu. apa pun ucapan manoharan semasa majlis makan-makan bak kut teh di restoran sin mee kin, sekinchan penuh dengan hasutan dan dap cuba menanam kebencian orang cina dan orang india terhadap bangsa melayu. apa tindakan polis dan kdn terhadap syaitan hindu ini... agama di hina, bangsa di hina malah dia menanam rasa kebencian bangsa lain terhadap orang melayu, takan nak diam lagi kutt...

***************************
Inilah jadinya kalau dah Melayu dan Islam direndahkan martabatnya sampai keling dan celeng pun berani memijak kepala dan menimbulkan syak wasangka yang tidak elok kepada kita. Betapa bodoh Melayu PAS dan PKR yang terus terusan mengikut kata kafir yang tidak berhenti menghina Islam dan Melayu. Diperlakukan umpama anjing, turut sahaja apa kehendak kafir ini. Semata-mata mahu berkongsi kuasa, memerintah negara. Apa kejadahnya semua ini?? Laknatlah engkau wahai puak-puak pembangkang yang akan terus menghancurkan negara Malaysia @ Tanah Melayu.

~WaKd0b~

11 comments:

  1. Kalu aku jumpa mangkok jamban dgn keling pundek, pasti aku berak kat muka keling pariah dulu....Dey madaya!!!!!Rumber ranggi dey!!!!

    ReplyDelete
  2. KELING PARIA NIH KURANG AJAR SEBAB ADANYA MELAYU-MELAYU HAPRAK MACAM MELAYU DALAM PKRosak DAN PAShit!

    SEBAB MELAYU HAPRAK DALAM PARTI HARAMJADAH TU BAGI MUKALAH KELING PARIA NIH PIJAK KEPALA KITA!

    SEBELUM KITA PANCUNG KEPALA PARIA NIH, ELOK KITA PANCUNG KEPALA MELAYU BANGSAT DALAM FUCKATAN HARAM TU!

    ReplyDelete
  3. paria nih macam anjing!

    x kenang budi kita!

    kita bagi kerakyatan kat nenek moyang pendatang haram paria tu pun paria nih tak bersyukur lagi!

    lu anjing kuraplah paria bangsat!

    ReplyDelete
  4. jgn ckp jer bdegar..take action!!!

    ReplyDelete
  5. corn tall la keling

    ReplyDelete
  6. kaji,selidik,rumus baru keluar barkata2,jgn ikut nafsu,dia mmng kafir tapi bukan semua khabar angin benar melainkan anda sendiri ada disana mendengarnya..jgn jadi racist...aku nak tanya si Sammy Value dulu buat apa kat org melayu?..orang UMNgok gak yg diam membisu,bila orang keling parti lain berkata2 korang menyalak2,kenapa time Samy Value dulu tak berkuak?...sampai la ni ada kuasa veto lg,siap jd Duta Khas Mlasia INdia lg,sape bagi kuasa tu?..gaji 20-30k sebulan untuk apa?..jaga aset2 haram kat sana?..cuci dulu parti korang baru cuci org lain....Aku NON Partisan punya org...

    ReplyDelete
  7. non partisan konon.ceh.
    etlis samy velu tak melawan melayu.
    ni tsk jadi kerajaan da anti melayu.
    camana tuh.?
    hak sama rata bukan alasan utk berpolitik.
    please remind yourself.

    ReplyDelete
  8. Laknat betul lah keling paria ni, kalau aku dibagi lesen boleh pengal leher sial paria ni, aku sedia bila-bila masa. aku nak tengok darah keling ni menyembur sampai dia kojol.

    ReplyDelete
  9. CULUK..~ tolong bagi kaji selidik fakta yg kamu kata Samy Value bukan anti melayu..ko ade kawan ramai dgn org india?ada dengar luahan kata2 dioarang tentang Samy Value?..sorry bro,wa ada ramai kwn dgn India,cina..underworld punya org,banyak fakta dan hujah2 aku boleh beri pasal Samy Value ni..kang tak cukup jer ruang Bro Yong,nanti jd interframe blog org pulak..lu tolong kaji dulu ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang banjar - gaya cakap hang mcm sheik al juburi. ada fakta dan hujah2 konon tapi sebenaq nya habuk pun tarak!! piiiiirahhhh!

      Delete
  10. Machai bn dgn umno..

    ReplyDelete

comment please.....