Konco-konco ku

Monday, March 23, 2020

DALAM SITUASI KRISIS, MB SELANGOR MASIH BERMAIN POLITIK LAGI?? #covid19



Kerajaan Negeri Selangor nampaknya tidak akan berhenti bermain dengan sentimen dan politik jijik mereka. Walau negara sekarang masih dalam krisis yang paling teruk, Menter Besar Selangor, Amiruddin Shaari terus menindas wakil rakyat daripada parti pembangkang di negeri Selangor.

Begitu jijik dan keji permainan penindasan ini.

Kalau nak bagi peruntukan bagi kepada semua. Kalau tak berlaku situasi #covid19 ini kita faham sebab memang perangai kerajaan Selangor bersikap menindas. namun tidak faham apabila masa-masa genting seperti ini pun kerajaan negeri terus menganaktirikan beberapa ADUN pembangkang dan sebahagian dari kerajaan Malaysia.

Pelik! apabila ada juga ADUN dari parti Bersatu mendapat peruntukan dan ada yang tidak dapat. Permainan gila apa lagi yang amirudin buat ni? Tak boleh ke nak tolak tepi dulu politik dan selesaikan serta penuhi keperluan rakyat Malaysia buat masa ini.

Empat ADUN dari Bersatu yang dapat peruntukan tambahan pun bukan lurus sangat. LALANG!

Pagi jumpa Tun M kata beri sokongan tidak berbelah bahagi.
Petang cantik punya JILAT TS Midin konon akan sokong terus jadi PM.

Politik gila!



2 comments:

  1. Ini jenis kufur nikmat Allah, hanya kerana kawasan2 tu bawah pembangkang terus dilupakan..ingat dia org teraniaya Tak da hijab, jgn nanti bala lebih besar yg menimpa pemimpin yg tak da hati perut ni. Disaat musibah melanda masih nak utamakan politik..tunggu lah laknat Allah pada ku nanti

    ReplyDelete
  2. Laknat Allah pada kau nanti

    ReplyDelete

comment please.....