Konco-konco ku

Sunday, January 8, 2017

KERAJAAN SELANGOR LULUSKAN PEMBINAAN KUBUR CINA DI KAWASAN 100% MELAYU!

SELEPAS memerintah dua penggal di Selangor, Kerajaan negeri meneruskan agenda mereka dengan memberi tanah kepada DAP untuk pembinaan sebuah lagi kawasan perkuburan di kawasan 100% Melayu dan lebih tepat lagi di Kampung Felda Bukit Cherakah, Kuala Selangor.

Melalui berita yang diterima dari seorang sahabat di dalam Pejabat Tanah Daerah Kuala Selangor, Nirvana Memorial Park telah menghantar surat tersebut kepada Pegawai Daerah untuk mendapatkan kelulusan membuka sebuah lagi kawasan perkuburan.

Betapa rakusnya pemimpin DAP ini mengambil tanah-tanah kerajaan negeri iaitu tanah rizab Melayu bagi kepentingan mereka. Namun agak pelik apabila tiada suara-suara garang daripada pemimpin PAS ataupun PKR yang konon memperjuangkan kaum Melayu di Selangor atas isu ini.

Jika perkara ini tidak dibanteras kelak akan tergadailah semua tanah yang telah dirizabkan untuk orang Melayu kepada kepala-kepala penyangak DAP ini.

Atas kemurahan hati kerajaan negeri Selangor yang dipimpin PKR, Nirvana Memorial Park kononnya bermurah hati untuk menurap jalan menghala ke tanah perkuburan itu dengan kos sendiri.

Untung banyak dapat tanah FREE, apa salahnya keluar duit sikit untuk buat jalan bertar kan?


2 comments:

comment please.....