Konco-konco ku

Tuesday, March 22, 2011

SAYONARA: KHALID GAGAP BAKAL BERAMBUS!!!



Ku sangka panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari. Ku sangkakan Anu-warrr mudah terangsang, rupanya Gagap mula berlari. Semenjak dua menjak ini Malaysia telah dihangatkan dengan tragedi yang dahsyat! (pinjam ayat Nazmi Raja Lawak). Semua berita di arus perdana lebih tertumpu kepada Pakatan Kantoi Rakyat yang mendedahkan segala kemungkaran yang berlaku. Betul lah kata orang dulu-dulu, orang yang jahat sembunyi lah macam mana hebat pun tetap akan diketahui juga kelak. Yong percaya, ini semua bukan lah fitnah dari Kerajaan Barisan Nasional tetapi Allah nak tunjukkan kepada kita semua siapakah yang menjadi dalang kepada kehancuran Malaysia masa kini. 

Mungkin ramai yang sekarang ini bercerita mengenai perihal kes video lucah Si Pondan Tua yang terus hangat sehingga Yong dengar ada yang nak beli rakaman klip 3gp itu dengan harga beribu ringgit. Yong bukan nak alihkan perhatian kalian daripada terus mengikuti perkembangan kes DNA dan VIDEO Si Pondan ini tetapi Yong nak ceritakan kepada kalian tentang kehancuran Selangor di bawah PR sekarang ini.

Kita pause sebentar kes si Pondan ini ya. Ayuh kita kembali ke Selangor. Khalid Ibrahim @ Si Gagap merupakan seorang MB Selangor yang berjaya mengurus tadbir kerajaan Selangor dengan jayanya sehingga defisit melambung tinggi, fenomena biasa yang luar biasa. Tak sedar lagi kah wahai rakyat Selangor? Butakah mata? Butakah hati sehingga kita sanggup menggadaikan negeri kelahiran kita ini? Yong tak sanggup bertuankan Celeng DAP yang terang-terang menentang Islam.

Selepas solat Jumaat bertempat di Masjid Parit 4, Sungai Haji Dorani, Sungai Besar pada 25 Mac 2011 ini merupakan tarikh keramat kepada Pergerakan Pemuda Sungai Besar di bawah pimpinan Tuan Budiman Haji Zohdi untuk mendesak Si Gagap ini berundur dari kancah politik busuk yang PR amalkan sejak memerintah Selangor. MPDE - Mengejar Pelangi Darul Ehsan hasil idea Ketua Pemuda Sungai Besar merupakan salah satu usaha yang patut di contohi oleh semua bahagian di Selangor. Bertepuk sebelah tangan tak berbunyi kawan-kawan. Yong MENYERU SEMUA PERGERAKAN BARISAN NASIONAL DI SELURUH SELANGOR MENGADAKAN RAPAT UMUM UNTUK MENDESAK MB SELANGOR KHALID GAGAP SUPAYA BERUNDUR SEBELUM SELANGOR MUSNAH, PUNAH.

p/s: UMNO bahagian lain tak nak join sekali ke? Jangan lah pasif sangat. Rakyat mengharapkan perubahan sebelum semua tanah kita menjadi milik bangsa penjajah Celeng.

~WaKd0b~

No comments:

Post a Comment

comment please.....