Konco-konco ku

Monday, September 19, 2016

JALAN SERUPA PERANG! JKR SABAK BERNAM SILA AMBIL PERHATIAN!

VIRAL 2-3 hari ini tentang jalan yang baru diturap sekitar daerah Sabak Bernam yang berbonggol dan membahayakan pengguna jalan raya lain terutama motosikal dan pada waktu malam.

Sudah lah tak sediakan lampu jalan, jalan pulak macam haram. Kontraktor mana yang korang ambil ni??

JKR nak jimat kos ke tampal jalan? Apa kata orang-orang JKR dan dibantu oleh Majlis Daerah Sabak Bernam turap sendiri bagi menjimatkan kos!

Konon kerajaan berkebajikan, jalan buat lalu lalang orang tiap hari pun tak boleh nak selesai!

Duduk kat pejabat terkangkang kira duit cukai pintu! Tahi betul!

Kesian budak-budak aku rim motor bengkok! Agak-agak boleh claim kat JKR atau MDSB tak???


No comments:

Post a Comment

comment please.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...