Konco-konco ku

Tuesday, February 22, 2011

SETAKAT RM 5 RIBU PUN NAK KECOH...

Mencilok sedikit info dari blog sahabat blogger rbf, di sini Yong hendak memberi sedikit ulasan berkenaan blogger pro kerajaan di bayar gaji sehingga rm5ribu. Banyak tu yop.. kalo separuh dari rm5 ribu tu beri kepada Yong pun dah cukup. Sebab ape..sebab Yong ni penganggur yang berjaya walaupun tidak mempunyai pendapat tapi Yong masih mampu berjalan mendengar ceramah ke sana ke sini kerana memang ada yang sponsor aktiviti Yong ini. Ops! Yong bukan ditaja oleh Anwar bt. Ibrahim. Kalo si Gay ni yang taja Yong confirm Yong punye dubur sudah luas. Stakat Nik Aziz yang taja mana dapat duit, dapat tiket transit masuk syurga je..kahkahkah. 

Memang ada yang taja Yong buat aktiviti yang tidak mendatangkan faedah kepada diri Yong ini kerana Yong bukanlah kontraktor yang suka menempel pada YB-YB yang banyak duit dan bagi projek pada mereka, Yong bukanlah ahli politik yang suka nak bodek rakyat supaya undilah Yong, dan Yong bukanlah artis seperti Anu-warrr yang ramai orang suka ikut bontot dia. Jadi siapa yang taja blog jawaber6 nih??

Haaa...Yong taja diri sendiri sudah. Betul boleh kaya ke kalau setakat buat blog? taik kucing.kahkahkah.. Bodoh punya Hatta sama goblok macam anu-warrr...langsung tak masuk dek akal sebab berapa ramai blogger kerajaan yang perlu Barisan Nasional bayar setiap bulan? Kami bekerja secara ikhlas tanpa mengharapkan balasan. Semuanya adalah kerana perjuangan agama, bangsa dan tanah air. Mesti lah pembangkang buat-buat tak paham sebab; PAS dok perbodohkan rakyat dengan AGAMA, PKR dok melaga-lagakan BANGSA dan DAP dok sibuk nak merampas TANAH AIR Malaysia.

p/s: dengar-dengar Anu-warrr dengan Azmin nak menikah kat Thailand..betol ke ape aku dengar ni..

~WaKd0b~

2 comments:

  1. Terima kasih diatas perjuangan anda. Semoga Allah membalasi jihad yang anda lakukan.

    ReplyDelete
  2. Sedekah kepada fakir miskin duit RM5,000 lagi berfaedah daripada beri rasuah kepada blogger yang jadi barua kepada pemimpin2 gila kuasa tu.

    ReplyDelete

comment please.....