Konco-konco ku

Thursday, June 14, 2012

WOW! DUA ORANG PENGIKUT SETIA ANWAR BAKAL KEMBALI KEPADA BN


Pertemuan mymassa dengan dua individu penting memberikan beberapa indikasi yang perlu segera diambil oleh pihak kerajaan.Individu pertama, bekas pensyarah di sebuah universiti terkenal yang berpuluh tahun mengikuti Anwar telah menyatakan kepada keluarganya untuk kembali semula ke pangkuan kerajaan.

Beliau yang dipinggirkan partinya kerana isu moral yang membelenggunya, telah menyatakan hasratnya kepada keluarganya untuk kembali semula ke pangkuan kerajaan.Individu kedua yang ditemui mymassa ialah seorang tokoh sasterawan. Beliau juga menyatakan hasratnya kepada anak terunanya untuk kembali semula ke pangkuan kerajaan.

Apapun mymassa mengambil pendekatan berhati-hati di dalam hal ini supaya tidak ada pihak yang terasa dan terganggu keselamatan mereka.Anda tahulah Anwar Ibrahim, dia akan menghantar gengster untuk menakut-nakutkan orang-orang mereka yang cabut lari. Kini kita tunggu political will di pihak kerajaan pula.Mereka berkata kepada kami, jika hardcore seperti Yb Zulkifli Nordin, YB Nallakarupan, YB Zaharin, YB Gobalakrishnan, Dr. Chandra dan lain-lainnya boleh cabut lari, mengapa kami tidak! Anwar Ibrahim bukan Tuhan! Terpegunn kami mendengarnya...

MyMassa

4 comments:

  1. tak dapat habuan mula la kata nak kembali ke BN!!! rosak tul akhlak....

    ReplyDelete
  2. Hahahaha....betui tu apa sang Pacat kata.Tetapi tidak salah insaf dan kembali pangkal jalan...Bila kembali kepangkal jalan kena lah mulakan langkah dari starting point....kan gitu Sang Pacat. Oleh Mat Bond.

    ReplyDelete
  3. Ini mesti kerja UMNO bayar berjuta-juta pada yang berpaling tadah ni...kah kah kah
    Mana pemimpin Sabah yang nak lompat ke PKR?? Sama juga ceritanya 16 Sept. Pencacai bahlol aja percaya dan terus percaya.

    ReplyDelete
  4. cer teker cer teker saper...

    ReplyDelete

comment please.....