Konco-konco ku

Friday, June 29, 2012

GEMPAR!! APABILA CINA DAP TURUT KUTIP DERMA UNTUK PAS!!

Sungguh sedih dan menghibakan bila Cina DAP turut kutip derma untuk PAS bagi dana pilihanraya akan datang. Inilah yang dibanggakan oleh puak pakatan. Sama rasa, sama rata. Lepas kutip duit orang Melayu bangang PAS, PKR maka duit akan dibahagikan dengan nisbah 30:70 (PAS:DAP).

Pakatan sekarang sudah terdesak nak cari dana sebab semua duit hasil jualan asset negeri pakatan seperti Selangor telah disalurkan kepada DAP kerana parti dominan ini adalah tauke kepada pakatan. Tiada siapa pun yang boleh melarang kerana jika ada yang menentang maka mereka akan ditendang keluar dari pakatan.

Nampak gembira orang DAP ni pegang karung duit derma PAS. Politic is politic. Sejak PAS terjerumus dalam permainan DAP, maka semua perkara perlu didahulukan DAP dalam segala aspek sekalipun. Fikirkan.

2 comments:

  1. Punya la kemaruk Parti PAS lahanat ni.
    Sikit hari lagi duit hasil jualan daging babi kalau ditabungkan pun jadi halal dan tidak mustahil sebagai balasan kepada saudara seagama DAPPAS,ahli PAS akan turut menyembelih dan menjuual daging babi ini untuk mendapat keredhaan DAP.
    Perjuangan PAS pasti mendapat restu Majlis tertinggi ulamak2 PAS babi.

    ReplyDelete
  2. WAH DAH UPGRADE NAMPAK DARI TIN MILO KE KARUNG SPECIALLY MADE HE....HE....TOLONG KAMI BANTU KAMI....SEDIHNYA.

    ReplyDelete

comment please.....