Konco-konco ku

Monday, June 25, 2012

PANAS!! ANWAR AKAN FAILKAN SAMAN FITNAH KEPADA @badutrakyat DAN @papagomo!! NANTIKAN!!!


Sepanjang 4 tahun JB terjerumus ke dalam lembah alam maya ini bermacam-macam peristiwa dan tragedi yang berlaku semenjak Barisan Nasional tidak mendapat 2/3 kerusi di Parlimen yang membimbangkan semua pihak terutama Atuk @ Mbah JB yang sejak wujud Tanah Melayu tetap menyokong kepimpinan UMNO walau siapa Perdana Menterinya.

Namun, sejak dalam 4 tahun pemerintahan pakatan terhadap negeri kelahiran JB, Selangor ini bermacam-macam juga fitnah dari pihak pembangkang yang dilemparkan terhadap Najib selaku ketua pentadbir negara Malaysia. Semakin hari, semakin banyak fitnah yang direka untuk menjatuhkan Barisan Nasional semata-mata mahu menawan Putrajaya dan seterusnya Malaysia.

Datuk Nalla baru-baru ini telah menyaman Anwar berhubung dana RM30Billion dan Anwar Juburi telah menang kes tersebut dan dikatakan tidak bersalah. Ramai lah pihak yang menuduh Hakim bias dan telah dibeli. Bagi JB sendiri keadilan dalam Malaysia tetap masih wujud walau bermacam fitnah yang ditujukan kepada Badan Kehakiman negara ini.

Cuma satu yang JB minta sangat-sangat pada Anwar iaitu menyaman blogger Papa Gomo dan Badut Rakyat yang kerap 'memfitnah' Anwar dalam video seks, penyelewengan dan bermacam-macam lagi yang hanya kononnya di'reka' oleh blogger UMNO ini. Mohon Ketua Pembangkang Malaysia SAMAN mereka berdua ni supaya fitnah tidak terus menjulur kepada Anwar dan keluarga.

JB mula rasa simpati dan jika benar Anwar tidak pernah berskandal dengan ChinaDoll, tidak pernah berskandal dengan Shamsidar, maka buktikanlah dengan SAMAN mereka ini. Walau PRU sudah hampir tiba namun hingga saat ini Anwar tidak pernah SAMAN blogger UMNO ni. Tinggi betul sifat sabar Anwar. 


Dan akhir sekali JB percaya yang mereka-mereka ini masih menyimpan rakaman video full tentang perilaku Anwar malah Azmin dalam setiap perbuatan kejinya. Supaya perkara ini tidak berlarutan, maka JB berharap sangat Anwar bawa kes SAMAN ini ke mahkamah demi mendapatkan keadilan.

No comments:

Post a Comment

comment please.....