Konco-konco ku

Wednesday, June 26, 2013

DATUK KETUA PENGARAH SEKALI LAGI PERKUDAKAN BLOGGER SEBAGAI PENJILAT!!!


MALANG Raja Arif kerana sehingga kini gagal menjawab segala kritikan yang dilemparkan kepadanya tetapi dalam masa yang sama mengupah seekor dua anjing gila untuk menjadi penjilatnya dan makin kerap menyalak sehari dua ni. Kita tahu spesis anjing bila dihulurkan tulang walaupun bersalut bangkai akan dikekah juga tulang itu kerana itu spesis anjing.

Anjing ini pula jenis lama terbuang ataupun kerana tidak diberikan makan secukupnya oleh tuan terdahulu cubalah mencari kandang baru dan kebetulan barangkali Raja Arif ini suka dengan jenis bintanag yang menyalak walaupun lolongannya tak menakutkan sesiapapun,maka dibelalah aning-anjing ini.

Kita ingat Raja Arif berjiwa besar dan berlapang dada untuk menjawab kritikan tetapi malangnya Raja Arif pun sama dengan budak-budak hingus yang tengah menangis tapi bila dipujuk dengan coklat ataupun asikrim, beliau akan menyalahkan taukeh coklat kerana coklat yang dimamahnya tersangkut di celah gigi.

Kita perhatikan semenjak akhir-akhir ini anjing yang cuba mencari kandang milik Raja Arif makin kuat melolong dan anjing ini juga pernah menjadikan seorang pelajar Unisel sebagai mangsa gongongannya.Jadi elok sangatlah jenis anjing yang memang tidak bermoral memilih untuk sekandang dengan Raja Arif. Baca lagi di SINI.

1 comment:

  1. Assalamualaikum, saya salah saorang daripada peserta kumpulan pertama kursus BTN 1973 di pertak kkb. utk mengembalikan btn kpd perjuangan teras membina bangsa dan utk meneutraliskan keangkuhan KP dan teamnya yg anwarinas saya cadangkan/sarankan timb. menteri menubuhkan alumni peserta kursus dan k.tangan btn sejak 1973
    sekian ikhlas dari saya

    ReplyDelete

comment please.....