Konco-konco ku

Thursday, June 27, 2013

GEMPAR!! TERESA KOK MENGAKU KHALID GAGAP LULUS LADANG TERNAKAN BABI DI SEPANG!!

HARI ini dalam prosiding mahkamah yang melibatkan Teresa Kok dan Utusan Malaysia mengakui sendiri secara lisan bahawa Projek Penternakan BABI secara besar-besaran di Sepang adalah hasil dari kelulusan Menteri Besar Selangor, Khalid Gagap selepas menang pilihanraya ke-12 pada April 2008. (berita lanjut boleh rujuk di SINI)

Jika selama ini puak DAP rasis chauvanist mendakwa projek ternak babi di Sepang adalah sejak dari zaman Dr. Khir Toyo tetapi hari ini segalanya telah terbukti. Puak DAP rasis yang berada di sekeliling MB Selangor Khalid Gagap memang sudah merancang untuk menjalankan projek ternakan tersebut sejurus memenangi DUN Selangor pada 2008.

Dakwaan selama ini yang cuba disorok dan terus menuding jari kepada bekas Menteri Besar Selangor, Dr. Khir Toyo akhirnya terbongkar dengan pengakuan secara lisan yang disampaikan oleh Teresa Kok di dalam mahkamah pagi tadi. Rupanya semakin banyak rahsia yang dibongkarkan oleh Teresa Kok.

Bukan sahaja isu BABI. Isu tentang kemasukan pelajar bukan Bumiputra ke dalam UiTM juga adalah salah satu agenda DAP yang mendesak Khalid Gagap untuk masuk campur tetapi tergendala akibat dari bantahan pelajar-pelajar dan alumni UiTM sendiri. Isu duit Zakat Selangor juga dibocorkan oleh Teresa dengan mengakui duit Zakat telah diberikan kepada orang bukan Islam di Selangor.

Semakin panas nampaknya prosiding mahkamah ni. Satu per satu rahsia agenda DAP kepada Melayu dan Islam di Selangor didedahkan secara langsung. Ini menunjukkan yang benarlah yang perancang sebenar untuk pengurusan dan keputusan di Selangor dipengaruhi oleh DAP. Bukan Khalid Gagap yang buat keputusan, MB Selangor ini hanya menjadi boneka kepada kaum Cina RASIS ini.......

BOIKOT BARANG CINA! ASAL BUKAN CINA! BUY CHINESE LAST!

1 comment:

  1. Terus-terang, aku tak kisah kalau sekalipun utusan kalah dlm kes saman ini dan terpaksa membayar jumlah saman pd YB pakatan tu.

    Melalui kes dimahkamah inilah segalanya terbongkar. Kalau utusan kalah aku anggap utusan sbg wira yg berkorban diri utk mendedahkn perkara yg benar. Kalau utusan menang itu satu bonus buat aku selaku pembaca setia utusan

    ReplyDelete

comment please.....