Konco-konco ku

Monday, June 24, 2013

NGO PAKATAN KECEWA DENGAN AHLI PARLIMEN PAKATAN YANG MENGANGKAT SUMPAH!! #PARLIMEN2013

TEPAT jam menunjukkan pukul 1258 tengahari bertarikh hari ini 24 Jun 2013 maka selesailah majlis angkat sumpah bagi 222 Ahli Parlimen seluruh negara termasuk sekali Ahli Parlimen daripada pakatan pembangkang. Walaupun sebelum ini diwar-warkan yang mereka tidak akan hadir pada majlis angkat sumpah hari ini, namun semuanya dusta belaka, mereka semua hadir dengan berpakaian segak melangkah masuk ke Dewan Rakyat.

Nampaknya tiada seorang pun Ahli Parlimen yang mendengar kata-kata CheguBard dan beberapa pimpinan NGO pakatan yang mendesak supaya Ahli Parlimen pakatan memboikot majlis ini. Mereka diperbodohkan lagi.

Rakyat diperbodohkan oleh janji manis Anwar. Konon nak bersama rakyat padahal hanyalah retorik semata-mata demi kuasa untuk menjadi Perdana Menteri.

Jom kita imbas sidang media yang diadakan oleh NGO pakatan untuk desak pembangkang boikot majlis angkat sumpah parlimen :




6 comments:

  1. Bang Nuar, jangan lupa angkat SUMPAH LAKNAT tak liwat Samsul.

    ReplyDelete
  2. alaa...mimpi la klu anwar nk angkat sumpah laknat tak liwat saiful...nti ada aje alasan dia....heran la dgn anwar ni, angkat ahli parlimen boleh tp sumpah laknat takut!

    ReplyDelete
  3. bila la ko nak mampozzz nuar???? aku harap sgt ko mampozzzz di panah petir!!!! hidup menyusahkan rakyat....huru hara, haru biru Malaysia ni dgn kerenah ko..!!!!

    ReplyDelete
  4. orang mcm al juburi ni patut tanam hidup-hidup

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul, biar badan dan isi otaknya di makan cacing

      Delete

comment please.....