Konco-konco ku

Monday, October 19, 2015

SEMAKIN JELAS! MENTERI BESAR SELANGOR BAKAL BERTUKAR LAGI & LAGI!

RAWANG MOVE @ LANGKAH RAWANG ?

DUN Rawang Bakal Dikosongkan , Azmin Ali disingkirkan dari Kerusi MENTERI BESAR dan Dato Saifuddin Abdullah Bakal MENTERI BESAR Selangor yg Baru ??

Desas Desus semakin kencang bertiup dikalangan pemain politik PKR, malah ramai yg menyatakan ianya bukan khabar angin lagi,masakan pokok bergoyang jika tiada angin.

Ramai berkata Azmin Ali akan disingkirkan drpd kerusi Menteri Besar Selangor dan dikhabarkan usaha kearah itu semakin giat dirancang dan digerakkan

Mungkin kali ini PKR akan adakan Langkah Rawang atau Rawang Move,dipercayai ADUN Rawang akan mengosongkan kerusi itu bagi membolehkan diadakan semula PRK DUN Rawang utk memberi laluan kepada Dato Saifuddin Abdullah selaku Ayam Sabung PKR yg diperkatakan ramai bakal MB baru utk menyingkirkan Azmin Ali yg semakin ditolak ramai oleh pimpinan mahupun ahli PKR.

Jika benarlah desas desus tersebut,maka sekali lagi nasib rakyat diperjudikan akibat kerakusan politik PKR dan DAP sebagaimana mereka memperjudikan Kajang dulu.

Itulah politik yg sgt Kotor dan jijik yg diamalkan oleh Pakatan Cacar Marba,Semoga rakyat Selangor dpt membuat keputusan yg waras dan sudah tiba masanya utk kita hukum Pakatan Cacar Marba supaya tidak berbenih lg dibumi Selangor.

#HimpunanSelamatkanSelangor

Dato Markiman Kamsan
Pemerhati Politik & Pakar Motivasi

No comments:

Post a Comment

comment please.....