Konco-konco ku

Thursday, October 29, 2015

RIBUAN HADIR CERAMAH PAN DI SRI SERDANG HINGGA TAK CUKUP TEMPAT!!

Punyalah hebat dan hangat sambutan diberikan oleh rakyat sampaikan penceramah terpaksa memainkan dua peranan ... satu sebagai penceramah dan satu lagi sebagai pendengar ... insiden yang kagum lagi kaget ini berlaku malam kelmarin di Taman Tasek, Sri Serdang acara MAJLIS PEMIMPIN BERSAMA RAKYAT anjuran Pakatan Harapan tanpa PAS.

Kalau suasana dan sambutan sebegini berterusan sehingga PRU ke-14 nanti ... sudah nampak bayang-bayang betapa Putrajaya bakal bertukar tangan .. penerimaan masyarakat Melayu/Islam kepada parti serpihan PAS Parti Amanah Negara @PAN memang diluar jangkaan sama sekali ... memang benar kata-kata Pengerusi PAN Kelantan Dato' Wan Rahim betapa lahirnya PAN akan mengakibatkan PAS mati .. memang sahih dan benar akan kata-kata Setiausaha Agung PAN Sdr Anuar Tahir bahawa PAS sekarang ini sudah lumpuh terutamanya di Selangor ... memang tepat sekali sasaran Pemimpin Terulung PAN bahawa cukup tahun ini PAN mempunyai 100,000 ahli berdaftar ... borang mohon menjadi ahli PAN macam pisang goreng panas .. dalam tempuh sekelip mata lebih 30,000 disambar sampai terpaksa dicetak berulang kali bagi memenuhi permintaan luar biasa rakyat.


Parti kalau dipimpin individu yang profesional dan inklusif berpaksikan kepada Amanah, Progresif dan Peduli sudah pasti mendapat tempat teristimewa dalam jiwa dan minda rakyat lebih-lebih lagi kalau mendapat restu dan sokongan padu dari DAP.

Agaknya sudah sampai masanya PAS terpaksa angkat bendera putih akui yang PAN memang sudah mampu ambil alih peranan PAS sekarang ini.... bukan sahaja mampu malahan jauh lebih berjaya kerana memiliki barisan pemimpin yang progresif, amanah, peduli, inklusif dan profesional dengan para ulama luar biasa sebagai penasihat.

Kini bukan sahaja manusia sokong dan dokong PAN tetapi sudah merangkumi juga jin, makhluk halus dan bunian sekali ... inilah kehebatan dan kelebihan PAN yang tidak ada dimiliki oleh mana-mana parti dalam dunia setakat ini.

Sejuta tahniah kepada kejayaan dan sambutan luar biasa PAN ini .. tidak salah jika dikatakan kalau berpandukan kepada sambutan di Sri Serdang ini malam kelmarin, gabungan DAP dengan PAN sahaja sudah lebih dari cukup untuk rampas Putrajaya dari tangan UMNO/BN... KIPIDAP!!!!



No comments:

Post a Comment

comment please.....