Konco-konco ku

Friday, October 4, 2013

NG SUEE LIM 'MABUK-MABUK' HINGGA LUPA PENDERITAAN RAKYAT SEKITARNYA!!!


KETIKA orang kampung yang juga rakyat sekitar kawasan Sekinchan mengalami musibah dahsyat hingga merosakkan rumah kediaman, ketika wakil rakyat dari BN menziarahi dan membari bantuan segera kepada rakyat, ADUN Sekinchan, Ng Suee Lim pula asyik leka dengan aktiviti beliau, berseronok dan mabuk-mabuk.

Itulah sikap sebenar wakil rakyat pakatan yang sudah lupa tanggungjawab setelah mendapat mandat dari rakyat. Selain berdemo, hanya aktiviti inilah yang ada masa untuk wakil rakyat dari pakatan.

Ingat lagi semasa insiden Celeng Sekinchan ini melanggar seorang pelajar UiTM di Shah Alam pada lewat malam kerana mabuk. Dia menegaskan yang dia tidak mabuk semasa kemalangan itu berlaku. Maka dipetiknya nama Dr. Khir Toyo sebagai kawan baik ketika itu Selangor masih lagi dibawah BN bagi melepaskan diri dari ditahan polis.

Malang bagi rakyat kawasan Sekinchan yang punyai wakil rakyat dari DAP yang lupa diri dan lupa tanggungjawab selepas menang besar dengan sokongan Cina lahanat. 

Atau boleh kita ambil kesimpulan bahawa kesusahan orang Melayu langsung tidak dihiraukan kerana sibuk menjaga kepentingan Cinabeng. Adakah begitu???

2 comments:

  1. Lu sakit, lu pigi hospital maa...

    Lu munya lumah losak kina libut apa pasai mahu libut-libut sama wa? lu pigi panggil bomba maa.

    Jadikanlah pengajaran

    ReplyDelete
  2. Dah tahu cina keturunan komunis. Dah tahu cara hidup kafir. Dah tahu dia sikit pun tak peduli melayu kecuali berlakon dapatkan sokongan undi. Lakonan LKY yang di praktis evangelistas dap dan cina gilakan kuasa dan duit.

    Yang melayu sekinchan sokong bahalol ini kenapa ? Siap takbir lagi. Siapa yang bangang bodoh baghal sebenar nya ? Saya benci melayu yang tidak pernah bersyukur dengan kerajaan yang memberikan keperluan cukup. Masih taksub pembangkang dengan tipu helah lebih Islam dari lain.

    Ingat fahaman yahudi zionis ? Mereka betanggapan superhuman dan halal bagi nya membunuh siapa sahaja terutama orang Islam. Benarkah ini ? Serupa dengan fahaman Pas. Apa lagi syiah.

    ReplyDelete

comment please.....