Konco-konco ku

Tuesday, October 22, 2013

KEMPEN BOIKOT BARANG CINA: CINA MALAYSIA YANG RASIS!! RAKYAT TANAH BESAR CHINA PUN MELUAT!!!

CINA RASIS! CINA RASIS! CINA RASIS! CINA RASIS! CINA RASIS!

Ya! Itulah yang aku nak maklumkan pada petang ini. Sememangnya Cina di Malaysia ini tersangatlah rasis terhadap bangsa Melayu. Hasad dengki, iri hati Cina di negara ini lebih teruk dari Melayu sebenarnya. Mereka mungkin tak sedar yang mereka hanya menjadi penumpang di Malaysia ini. Mungkin juga mereka lupa tentang sikap baik hati nenek moyang orang Melayu dahulu yang sanggup memberi perlindungan dan memaafkan mereka walau merekalah bangsa yang telah membunuh ribuan orang Melayu semasa zaman komunis.

Jika dahulu kita senang nak bunuh Cina bangsat ini di dalam hutan. Namun kini mereka yang bodoh dan mengaku lebih pandai tinggal di bandar-bandar besar bagi menampakkan diri mereka sebagai 1st class citizen di Malaysia.

Pengalaman bercampur dengan Cina di Malaysia membuatkan aku serik untuk terus bergaul dengan bangsa ini. Jika dahulu aku masih boleh hormat dan senyum apabila berjumpa dengan mereka, namun sekarang asal nampak muka Cina pasti meluap-luap darah aku macam nak pancung semua yang ada.

Mungkin sebab itu jugaklah aku tak boleh nak pergi selalu ke Kuala Lumpur kerana takut tersepak, tertumbuk bangsa Cina rasis ini yang bersepah macam ulat sampah di Kuala Lumpur. Betapa anti nya dengan bangsa yang tak pernah mengenang budi dan semakin lama semakin sombong ini.

Tak mustahil jugaklah ada usahawan dari Tanah Besar China yang tidak berkenan dengan Cina di Malaysia ini. Jenis yang tak reti bersyukur. Jenis yang mahu rampas dan jajah Tanah Melayu ini dari orang Melayu. Tapi berapa ramai orang Melayu yang sedar???

Mereka masih lagi baik dengan bangsa Cina rasis ini. Mereka masih lagi jalin hubungan dagang yang memiskinkan orang Melayu sendiri. Tahukah kalian yang sebenarnya kita semua telah ditipu oleh bangsa Cina bangsat ini?? 

Ekonomi memang ternyata mereka telah pegang. Tapi sedar tak kalian tentang kenaikan harga barang keperluan adalah berpunca dari permainan bangsa Cina bangsat ini?? Berapa ramai usahawan Melayu yang memegang pecahan ekonomi di Malaysia? Berapa ramai pula pecahan usahawan bangsa biadap Cina ini di Malaysia?? Tak faham.... Belajar kek ekonomi... 

Tak perlu nak salahkan kerajaan yang sedia ada. Aku tau, kerajaan sekarang pun bukan yang terbaik namun sekurang-kurangnya mereka masih lagi menjaga hak dan keistimewaan orang Melayu dan Bumiputera. At least ada juga yang berani bersuara apabila Cina biadap menuntuk hak kesamarataan.

Sampai bilakah kita harus bersabar? Sampai bilakah kita hanya menerima sahaja perbuatan biadap Cina kurang ajar ini???

Cina rasis biadap di Malaysia adalah bangsa paling teruk melebihi Yahudi di Israel!!!!

6 comments:

  1. setuju, mereka mmg sialan

    ReplyDelete
  2. betulke nak pancung,tengokpun kalangkabut nak lari,...

    ReplyDelete
  3. ya ke,..kalo jumpapun panggil taoke,...apalagi nak pancung lari kot...

    ReplyDelete
  4. Apa ni... ni org tengah sedar bahawa najib black out. u cakap apa rasis pulak...lol. cina yg sedar bro.

    ReplyDelete
  5. aku dh lama boikot barangan cina dap nie...mhn kerajaan banyakkn lagi kedai KR1M

    ReplyDelete

comment please.....