Konco-konco ku

Sunday, March 11, 2012

RAFIZI UMPAMA LEMBU YANG HILANG SUSUNYA!!!


SIDANG media oleh Rafizi Ramli, Pengarah Strategik PKR semalam, kononnya untuk mendedahkan ‘bukti kukuh’ mengenai dokumen yang mengesahkan bahawa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak  menggunakan wang rakyat untuk membiayai majlis pertunangan anak perempuannya pada Jun 2011, rupanya berakhir dengan bencana.

Penulis tersentak bila dimaklumkan bahawa dokumen yang ditunjukkan dan diedarkan kepada media semalam sebenarnya hanyalah SEBUTHARGA oleh pihak hotel Shangri La untuk penganjuran majlis tersebut, bukan dokumen pembayaran oleh pihak kerajaan kepada hotel tersebut bagi membiayai majlis itu.-teruskan membaca di SUARAPAKATAIKRAKYAT

*************************************

Kesian lah sama itu lembu PKR, Rafizi yang semakin nampak bodohnya. Dijangkakan hanya kumpulan blogger dari Pro-BN je yang hentam Rafizi lembu ni tapi rupanya geng sendiri pun hentam jugak. Nampak bebeno bodohnya si Rafizi Lembu ni. La ni sebab dah terkantoi tunjuk surat sebut harga bukan bil, minta pula suruh PM tunjuk bukti bil-bil perbelanjaan perkahwinan anak nya. Apa ko nak sibuk dengan hal orang? Jaga telor masing-masing la.. Kata ada bukti kukuh yang boleh kaitkan PM guna duit rakyat kasi tunjuk lah?

JAWABERNAM MENDESAK RAFIZI LEMBU TUNJUK BUKTI YANG DIKATAKAN ADA PADA DIA UNTUK MENGAITKAN PM GUNA DUIT RAKYAT UNTUK PERKAHWINAN ANAKNYA!!

No comments:

Post a Comment

comment please.....