Konco-konco ku

Friday, March 23, 2012

CELENG DAP AJAR HASAN ALI ERTI MURTAD!!


Memang biadap Adun DAP si Kafir jahanam yang mengkritik usaha YB Hassan Ali dalam isu Murtad. Jika anda saksikan video di blog PapaGomo jelas menunjukkan Adun DAP Sekincan ini memperlekehkan usaha YB Hassan Ali dalam menghapuskan organisasi Murtad yang didalangi oleh DAPig.

Adun DAP menyatakan Yb Hassan Ali membesar besarkan isu Murtad di Selangor kerana sudah hilang jawatan sebagai Pesuruhjaya PAS Selangor dan jawatan Exco Kerajaan Negeri. Malah YB Hassan Ali Sebenarnya tergila gilakan jawatan MB Selangor semata mata.

Bangsat punya Cina DAP BABI!!! Yb Hassan Ali sewaktu beliau menjawat jawatan Exco Kerajaan Negeri lagi dan juga pesuruhjaya PAS Selangor beliau sudah menentang gejala Memurtadkan Umat Islam di Selangor. Bukan setelah hilang jawatan beliau bercakap soal Murtad tetapi sewaktu masih didalam kerajaan lagi beliau membanteras gejala Murtad yang digerakkan DAPig.

Adun DAP Sekincan turut mencabar Hassan ALi mendedahkan video Murtad yang sebelum ini dikatakan oleh Hassan ALi. Nah memang bangsat betul DAP Babi ni. Lagi dia nak video sedangkan sebelum ini kita sudah keluarkan video yang mana memaparkan umat Islam dimurtadkan oleh Pusat Komuniti DUMC yang dijadikan Gereja Haram di Selangor. - PapaGomo

No comments:

Post a Comment

comment please.....