Konco-konco ku

Sunday, March 11, 2012

DAP DAH MAMPOS!!NAZAK SANGAT DAH PKR MELAKA NI!! LAHABAU!!!

Gambar yang sempat diambil dari blog Cucu Tok Selampit yang kebetulan ada di Melaka semalam menyaksikan puluhan ribu yang hadir memberi sokongan kepada fuckatan rakyat di Melaka. 

Pelawok la pakatan Melaka ni. Semalam JawaBernam juga pergi ke Melaka atas lawatan sambil belajar jemputan Datuk Seri Mohd Ali Rustam, Ketua Menteri Melaka. DAP yang menguasai hanya 5 kerusi itupun di bandar telah bersungguh-sungguh menarik rakyat Melaka untuk mengundi mereka pada PRU13 akan datang.

Ketua Menteri Melaka dalam wawancaranya bersama 20 blogger dari kumpulan 1Agenda, Perak Today, Nadi Rakyat, Warta Rakyat Syndicate dan beberapa blogger bebas berkata puak pakatan memang tidak ada harapan untuk merampas Melaka pada PRU akan datang kerana segala kebajikan rakyat telah cukup dijaga rapi oleh kerajaan BN Melaka. Dengan produk pelancongan sebagai sumber utama ekonomi Melaka, rakyat sudah cukup selesa dan amat berterima kasih pada kerajaan BN kerana telah memberi keselesaan orang Melaka tanpa perlu menoleh pada pembangkang.

Jika orang Melaka tak tahu lagi nak bersyukur dengan ini semua, maka keluarlah dari Melaka dan pergilah berhijrah ke Penang. Ini nasihat peribadi JawaBernam, kekalkanlah apa yang telah ada, jangan sesekali beri muka pada pembangkang yang telah sedia dengan agenda untuk menyingkirkan Melayu. Kita boleh ambil contoh dari kerajaan Selangor, Kedah dan Penang yang dilihat terlalu berat sebelah dan dengan tanpa sedar telah meminggirkan hak orang Melayu di negeri tanah tumpah sendiri. Fikirkan.

2 comments:

  1. masalahnya ade lagi puak2 pembangkang dalam melaka ni... memang bangsa tak sedar diri!!!
    kawasan ditadbir pembangkang (dap) dalam melaka ni semuanya tempat2 pelacuran.. tempat hiburan.. disco dan pusat2 maksiat berlambak lambak!! harap dapat dibongkarkan jugak... HIDUP BN!

    ReplyDelete
  2. haha~siapa yang beri permit tempat2 maksiat tu?Kerajaan Barisan Nasiotnal lah tu,BODOH!

    ReplyDelete

comment please.....