Konco-konco ku

Sunday, February 26, 2012

SAMSENG CINA GUAN ENG MENGAMUK DI SPEAKER CORNER, PADANG KOTA LAMA.

Dalam keadaan hujan renyai, ramai rakyat Penang berkumpul di Speaker's Corner, Padang Kota Lama. Kali ini Guan Eng turun padang setelah tidak tahan dengan asakan yang dibuat oleh Pemuda BN Penang sekaligus merampas kembali Speaker's Corner dari Pemuda BN.
Guan Eng bersama seangkatan samseng Celeng telah berkumpul dan mengelilingi Pemuda BN dan dengar ceritanya ada yang hampir hendak bertumbuk sakan umpama pencetus 13mei. Tapi Pemuda BN tidak gentar yang rata-ratanya dari UMNO. Ada sedikit ketegangan yang berlaku petang tadi.
Nampaknya Speaker's Corner telah mendapat perhatian media tempatan dan luar. Umpama merebut sebuah negeri dengan berdiri di atas pentas dan menghentam antara satu sama lain. Rasis memang tidak lagi dari mulut Guan Eng. 
Apa boleh dikatakan lagi. Oleh kerana ramainya pendatang dari Tanah Besar ini ke Malaysia maka, Pemuda UMNO/BN terpaksa berundur diri sebelum perkara yang tidak diingini berlaku. Berundur bukan bererti kalah. Dengan kehadiran Celeng-celeng entah dari mana ramainya membawa sepanduk anti-Lynas, maka Pemuda gagah berani menyerahkan Speaker Corner kepada DAP sial. 

Ada ubi  ada batas, lain hari boleh balas. JawaBernam menyokong UMNO/BN Penang!!!

SPECIAL THANK YOU TO MY INFORMER - PENANG GIRL

3 comments:

  1. sumpah nenek moyang aku .....Pantang Berundur Melainkan Ajal Menjemput....! ! ! jangan dibiarkan kejadian ini berulang....

    ReplyDelete
  2. babi punya cina DAPig.. tak hormat orang melayu..

    ReplyDelete
  3. Bro kami x serah speaker corner kat DAP...kami fight hgga polis dtng mleraikan..masa tu ada carnival tentera di situ..LGE saja bg gaduh nk tjk kat askar kita yg dia x takut..

    ReplyDelete

comment please.....