Konco-konco ku

Wednesday, December 21, 2011

GAYBOY SEJATI BERIDOLAKAN ANWAR IBRAHIM (PAPA)

Ini lagi sorang bekas Mahasiswa yang bertuankan Anwar Ibrahim selaku pengerusi LGBT Malaysia. Memang mencabar JawaBernam. Dah la ko pakai baju Melayu yang melambangkan Malaysia lepas tu ko pergi bercium pulak dengan jantan Gay omputeh tu. BODOH!!!

Statement dia yang aku tak tahan tu. - “Saya tidak memeluk agama lain, apa yang dilaporkan sangat bertentangan dengan hakikat sebenar. Saya dilahirkan sebagai Muslim, saya masih seorang Muslim dan akan kekal Muslim sehingga saya meninggal dunia. Tiada apa yang mampu menggoncang keimanan saya,” katanya kepada media tersebut hari ini.

Meh sini aku nak cakap kat hang wahai si tolol Arif Alfian. Ko kalau dah berkahwin siap cium molot lagi depan khlayak ramai and then post pulak gambar kat internet kira ko ada iman lagi lah nak beriman dengan agama Islam? Ko ni mesti tak pernah belajar pasal agamakan? Al-maklumlah, budak-budak pandai yang p over the sea ni semuanya tak dibekalkan dengan pendidikan agama yang cukup rasanya. Ataupun dorang belajar tapi sampai sana terus berubah jadi SYAITON!

Bekas pelajar jurusan perubatan kat universiti di Ireland pas tu dapat pulak tajaan Petronas. Ko memang betul2 bertuah sebab ramai lagi anak-anak Melayu yang nak bernasib baik macam ko tapi tak kesampaian. Ko ni memang BODOH!

1 comment:

  1. masalahnya sikalang sapa mau bayar balik wang rakyat yang dia pinjam duloooo..

    ReplyDelete

comment please.....