Konco-konco ku

Friday, July 7, 2023

THE GRAND PLAN: MAHIADIN AKAN DISINGKIRKAN OLEH MAHATHIR DAN HADI

 


DARI sumber dalam, '9 Dragon' yang menguasai ekonomi Malaysia; 6 orang sudah masuk dalam House of Anwar dan 3 lagi masih setia dengan Mahathir.

Oleh kerana itu, tidak lama lagi Mahiadin akan kantoi kes beliau kerana saksi utama adalah taikun Syed Mokhtar yang kini sudah menyebelahi PMX.

Mahathir akan seperti cacing kepanasan kerana akan dilanyak oleh orang kanannya sendiri.

Saksi utama yang tahu di mana lokasi Jho Low telah hilang di Taiwan. Hal ini kerana bila Jho Low dibawa balik ke Malaysia, 3 dragon yang masih setia kepada House of Daim akan terpalit sama.

Tindakan Hadi yang u-turn dan mempertahankan Mahathir bukan diktator, tetapi dikatanya secara terang-terangan kepada itu adalah tegas. Perkara ini telah mengkucar-kacirkan jemaah PAS di seluruh negara. Presiden PAS tiada pilihan kerana akaun PPBM sudah kena beku kerana terpalit dengan skandal rasuah Jana Wibawa.

Jadi untuk tampung dana dan jentera, separuh MP PAS telah join tema Shahidan Kassim, taikun BERNAS.

Semuanya tentang masa. Bila sudah rasmi MAHADI (Mahathir + Hadi) bergabung kekuatan dalam PRN, hampir separuh dari penyokong PAS akan buat undi protes, dan PN dijangka hilang sekitar 20% pengundi atas pagar mereka.

Separuh tema B dari PAS juga telah jalankan tugas untuk pujuk dan nasihat Hadi yang uzur supaya berehat dari politik.

Hamzah, playmaker Grand Master pula tunggu masa untuk dilondehkan di mahkamah.

Ini bukan pesimis tetapi fakta.

No comments:

Post a Comment

comment please.....