Konco-konco ku

Monday, April 30, 2012

SIRI 4: POLIS AKAN TERUS MENJADI MUSUH PENDEMO BERSIH!! BUKTI RUSUHAN BERSIH!!!

Kenapa perlu bertindak ganas terhadap polis? Wajarkah polis yang ditugaskan menjaga keselamatan dan keamanan negara diperlakukan sebegini rupa? Inilah orang tua kata marahkan nyamuk kelambu dibakar. 

Bukti yang pendemo bersih memang anti-polis! Sanggup mereka menghancurkan harta rakyat Malaysia! Apabila hati sudah hitam seperti Ambabiga beginilah jadinya. Apa yang dipandang didepan mata semua menjadi musuh. Asalkan dapat tawan Putrajaya!

JB agak terkilan dengan tindakan tidak berperikemanusiaan penyokong bersih ini. Mana adat Melayu? Mana tatasusila? Mana letak agama? Mana hilang pegangan Al-Quran dan As-Sunnah yang dilaung-laungkan? 

Kejamnya mereka seperti dapat meratah daging babi. Berebut-rebut mahu mematikan seorang umat Islam yang sanggup berkorban demi agama, bangsa, dan negara tercinta. 

Benarkah ceritanya yang kereta polis ini melanggar seorang gadis hingga kereta polis ini terpaksa diterbalikkan untuk menyelamatkan gadis malang itu? Siapa gadis itu? Kenapa tidak ditunjukkan gambarnya?

Kita lihat apa sebenarnya yang berlaku.

1 comment:

  1. Tahniah paklah ini la akibat mau di sanjung sanggup ikut telunjok pakatan dan ngo yg ubah undang2 dan tubuh suruhanjaya utk jatuhkan imej polis dan mengHerokan penjenayah kini senjata makan tuan, najib pun ikut kehendak pakatan ubah , menidakkan hak majoriti dan d utamakan hak penjenayah , buat apa pakatan tak puas hati dan TIDAK akan patuhi apa yg d buat oleh BN,,,

    ReplyDelete

comment please.....