Konco-konco ku

Thursday, April 19, 2012

KEDAI BABI SEGAR!! BANGGA JADI ORANG SELANGOR!!!

Mak I tak mak I, mak U tak mak U! "KEDAI MENJUAL DAGING KHINZIR, SHIANG KEE FRESH MEAT SPECIALIST". Dahsyat gila orang Selangor. Semua dah ikut perangai DAP pemakan BABI! Hampir 75% penduduk Shah Alam difahamkan adalah orang Melayu yang beragama Islam. Dan sedia maklum selepas Hasan Ali ditendang keluar dari pakatan, MB Gagap, Khalid Gagap telah mengambil tanggungjawab Hal Ehwal Islam Selangor dan telah membimbing DAP kearah kebenaran dengan membuka peluang mereka berniaga BABI!

Tahniah lah kepada Kerajaan Selangor yang prihatin dengan keperluan rakyatnya. Islam kini sudah tidak relevan dalam pentadbiran mereka. Semua jadi remeh bermula dari isu murtad, Raja Melayu hinggalah kepada pembukaaan kedai jual BABI secara terbuka. YB semua memang mengamalkan sikap yang kami rakyat Selangor BANGGA kan. Agama itu semua sama rata, sama rasa. Depan belakang Anwar je tau.

PAS tak nak berdemo depan kedai ni ke suruh tutup? Tempat pun dah tahu kat Seksyen 31, Kota Kemuning Shah Alam. Jom lah kita berdemo suruh tutup kedai ni sebelum banyak lagi kedai akan dibuka. Syabas Khalid Gagap, Khalid Gereja, Azmin Pondan, dan Semua Exco Melayu Islam yang lain. Semoga anda semua dapat masuk syurga yang dibina oleh PAS!

No comments:

Post a Comment

comment please.....