Konco-konco ku

Sunday, August 28, 2011

MAT SEBU KELUAR PAS, MASUK DAP SOKONG KOMUNIS!!!

Memang panas lah bontot si Mat Sabu. Hampir kesemua blog pro kerajaan yang mendokong cita-cita kerajaan menghentam bertubi-tubi keatas kenyataan bodoh yang dibuat oleh Mat Sebu dalam ceramahnya baru-baru ini. Bulan puasa pun PAS nak menipu. Parti Islam ke ni??

Bacalah balik novel BUKIT KEPONG. Tanya pada pejuang-pejuang terdahulu zaman kekejaman komunis. Janganlah mengubah fakta yang ada. Belajarlah kembali sejarah. Kenapa perlu disangkal semua fakta yang memang benar lagi sahih? Hanya orang yang buta sejarah sahaja yang percaya kata-kata Mat Sebu ni.

Memang Senator Datuk Jins Samsuddin orang UMNO. Yong pun tahu, malah semua orang dah tahu. Seperti yang terpapar di kaca televisyen hitam putih dahulu, seperti dalam novel, seperti perceritaan dari orang-orang terdahulu memang semuanya sama. Pejuang sebenar adalah orang Melayu yang mempertahankan Bukit Kepong bukannya komunis. Hanya DAP sahaja yang menganggap komunis itu pejuang sebenar. Ini bermakna Mat Sebu sudah berdaftar dengan DAP dan keluar PAS.

No comments:

Post a Comment

comment please.....