Konco-konco ku

Monday, May 30, 2011

BERITA PANAS!!! Laporan Khas Dari Stadium Sungai Besar (FUCK PKR & DAP))



PAS tertipu lagi.... Seperti post yang Yong keluarkan 2 hari lepas, kalian sendiri dapat lihat berdasarkan video yang di rakam oleh Yong petang sebelum ceramah Pakatan Haram diadakan di Stadium Bola Sepak Sungai Besar. Lihat video di SINI. Memang tidak ada langsung bendera PAS.

Pada malam ceramah Yong sempat mendengar sedikit syarahan hebat yang di datangkan khas dari luar daerah sabak bernam. Dasar Pakatan penipu rakyat. Beriya dalam kain rentang YB Khalid datang, Azmin datang, Ng Sue Lim datang tetapi haram.....nama-nama besar ini tidak sanggup datang ke kubu kuat UMNO Selangor. Takut di gigit nyamuk. Dasar pondan penyedap Anwar.

Memang ceramah semalam hanya untuk orang PKR sahaja kerana yang memberi ceramah adalah dari pimpinan PKR pusat. Tetapi yang peliknya ramai lah tok-tok haji dan lebai berjanggut yang datang meramaikan majlis yang hanya lebih kurang 300 orang sahaja yang hadir.

Isi yang agak membosankan dengan banyaknya ceramah memaki hamun, memfitnah. Tak habis-habis lagi dengan kes Najib & Altantuya yang telah sekian lama. Najib pun dah angkat sumpah tak kenal dengan model mongolia tu. Tetapi Anwar sampai hari ini tidak berani angkat sumpah malah tidak berani langsung saman Eskay, Ezam, Saiful mahupun Ummi Hafilda. Yang tahu hanyalah bersorak memfitnah UMNO perosak bangsa, tidak memperjuangkan Melayu, sudah tidak relevan dan macam-macam lagi. 

Dah la..Malas dah Yong nak ulas panjang-panjang sebab memang setiap ceramah yang Yong pergi setakat ini semau mempunyai isi yang sama. UMNO rejim zionist lah, UMNO rasuah lah, UMNO apco lah... Sudah lah Pakatan Rakyat. Tolong lah jadi pembangkang yang memajukan negara bukan yang menghuru harakan negara. 

5 comments:

  1. bagilah gambar...cakap guna lidah...beruk pun boleh...

    ReplyDelete
  2. gambar akan di upload malam ini...harap bersabar dan terima kasih....

    ReplyDelete
  3. bila ada gambar sebagai bukti, semua ahli-ahli PR termasok sekali members PAS akan tekentut....
    kasi chance bro anon 4.05 tu nanti kempunan...

    ReplyDelete
  4. biasa nye org yg bersalah je yg beria2 angkat sumpah utk menyakinkan org yg dia tak bersalah....

    ReplyDelete
  5. Hai..bukan ke bersumpah tu ada dalam amalan islam kita..kata pejuang agama,bila kena batang hidung sanggup tukar kulit macam sesumpah melacur agama.
    Atas bawah belutup liput tapi perangai ibarat munafik...fitnah mainan di bibir.menafi tidak,memfitnah memaki merata.

    ReplyDelete

comment please.....