Konco-konco ku

Monday, May 9, 2011

DAP LAKNATULLAH CUBA MENGKAFIRKAN MALAYSIA


Salam, sejak dua menjak ini Pakatan Rakyat terutama DAP telah membangkitkan dan menyemarakkan api kemarahan orang Islam di Malaysia dengan pelbagai isu yang cuba digembar-gemburkan oleh agent-agent nya. Yong memang pantang kalau dengar pasal agama Islam dipermainkan lebih-lebih lagi oleh pihak Kafir Harbi ini. Untuk pengetahuan DAP, penganut agama Islam bukan sahaja dari kalangan orang Melayu sendiri tetapi ada juga dari kaum mereka sendiri Cina dan India. Jadi mengapa perlu dicanang seantero dunia tentang pengubahan agama rasmi Malaysia yang telah termaktub dalam perlembagaan sejak berkurun lama cuba di ubah dan di perkotak katik kan oleh orang-orang yang dengki dan cuba menghapuskan Islam di Nusantara. 

Kenapa perlu diperjudikan hak kebebasan beragama di Malaysia dengan menimbulkan pelbagai isu yang tidak sepatutnya terlintas dibenak otak rakyat Malaysia. Kita seharusnya bersyukur dengan kepimpinan yang sedia ada yang tetap berlandaskan Islam walaupun tidak semua. Kita tetap menghormati penganut agama lain dan tetap membantu memberi peruntukan dan tanah kepada setiap agama di Malaysia untuk membina rumah-rumah ibadat agama masing-masing. Tidak cukup lagikah gereja terbesar di Selangor yang dibina oleh penganut Kristian, atau tidak besar lagikah patung-patung berhala yang terletak di Kelantan? Apa lagi yang tak cukup sehingga agama Islam sebagai agama rasmi hendak ditolak tepi dan digantikan dengan agama Kristian Zionis yang terang-terang menentang kebangkitan Islam di Nusantara.

PAS dan Melayu Islam PKR seharusnya menjadi penasihat tentang perihal agama Islam dan menerangkan kepada DAP Laknatullah ini mengenai dasar-dasar Islam yang telah dilaksanakan oleh Kerajaan Persekutuan tidak bertentangan langsung dengan agama Islam menurut Al-Quran dan As-Sunnah sebagai landasan. DAP ini sudah melampau jika agama Islam tetap hendak dipermainkan.

Mengapa perlu Perdana Menteri yang beragama Kristian hendak diangkat menjadi pemimpin no.1 Malaysia sedangkan majoriti rakyat di Malaysia adalah Melayu dan penganut agama Islam yang suci walau berbeza kaum. Kami orang Islam tidak mengira bangsa akan membantah sekeras-kerasnya terhadap isu ini. Memang tidak akan menjadi kenyataan.

~WaKd0b~

2 comments:

  1. Salam WakDob..

    Blog tuan sudah dipaut dan difollow.. salam perjuangan..

    http://yuseriyusoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. tk double y...
    salam perjuangan..kita akan bekerjasama selepas ini..insyaAllah...

    ReplyDelete

comment please.....