Konco-konco ku

Saturday, August 21, 2010

DAP + PAP = ISRAEL


All-seeing-eye, ini merupakan salah satu lambang dalam Illuminati yang dirancang oleh Yahudi berabad lama nya. Kat sini yong bukan nak bercakap sangat pasal pertubuhan syaitan ni. Yong nak berkongsi satu informasi berkenaan gerakan Yahudi di Kepulauan Nusantara ni. Tahukah anda semua yang sebenarnya Yahudi sudah lama bertapak di Asia Tenggara? Mesti anda tak perasan kan? 


People's Action Party (PAP) Singapura; Parti inilah yang telah membawa anasir-anasir Yahudi @ Israel ke dalam Singapura. Anda tidak percaya? "Lighting" sign yang ada pada lambang parti ini begitu jelas menunjukkan salah satu lambang dalam Illuminati@Freemason yang diterajui oleh Yahudi. Sedar atau pun tidak, Democratic Action Party (DAP) Malaysia; merupakan anak parti PAP ini yang mengusulkan "Malaysian Malaysia" dengan tujuan menghapuskan hak istimewa orang Melayu. PAP telah berjaya menghapuskan hak orang Melayu di Singapura jadi mereka ingin menghapuskan hak orang Melayu di Malaysia. 


Sebenarnya, Singapura merupakan negara jajahan Israel Laknatullah. Mereka ingin berusaha menghapuskan orang Melayu beragama Islam. Yahudi bukan hendak menghapuskan orang Melayu, tetapi Islam. Ya, Islam kerana mereka amat takut jika orang Islam bersatu, maka akan hancurlah Yahudi. Orang Cina mahu menghapuskan orang Melayu kerana mahu Malaysia menjadi negara republik ke-2 mereka selepas Singapura. Sudah sedarkah kalian?? Dimanakah Melayu selepas ini??Tiada lagi bermakna kata-kata hikmah Hang Tuah - "Tak kan Melayu hilang di dunia."  Yahudi mempunyai agenda tersendiri untuk menghapuskan seluruh umat manusia di atas muka bumi ini..ingat! semua manusia bukan orang Islam sahaja.-sekian, ~dob~

- will be continue -

3 comments:

  1. Kabare wak.Pelingkop bangsa melayu adalah PAS+PKR +kitolUmno?

    ReplyDelete
  2. bener..yong orak nafik ne.. PAS+PKR+UMNO.. tapi kito ngakale la kepiye arek satuk ne wong kito ki.. angel..

    ReplyDelete
  3. minta maaf! saya ingin membetulkan tentang israel dan yahudi.(saya neh pun bukan ustaz)..didalam al-quran tidak menyebut Israel Laknatullah...tetapi yahudi..israel yang disebut di dalam al-quran adalah israel iaitu gelaran kepada nabi Yaacob A.S (yang beriman kepada ALLAH S.W.T),bani israel pula bermaksud anak cucu nabi Yaacob A.S..(golongan yang baik-baik)..yahudi berasal dari perkataan yahuda anak kepada yaacob.yahuda yang mempunyai otak yang cerdas tetapi memiliki perwatakan yang buruk seperti kedekut sombong,ingin menguasai bangsa lain dan bermacam lagi..tetapi yahudi telah memanipulasi perkaatan "israel"..(jadi pikir lah sendiri apa yang telah dimanipulasi dari perkataan itu)..

    ReplyDelete

comment please.....