Konco-konco ku

Monday, August 6, 2018

BEKAS TAHANAN SPRM KES SKANDAL KKLW SABAH DILANTIK PENGARAH JABATAN AIR SABAH

Apa sudah jadi?Konsultan dan Jurutera yang terlibat dengan skandal penyelewengan KKLW RM1.5b dilantik sebagai Pengarah JANS.Apakah ini pembayaran Shafie Apdal kerana menutup kes sebagai saksi SPRM?

Surat Pelantikan dari Suruhanjaya Perkhidmatan Negeri

Apa sudah jadi dengan Kerajaan Warisan pimpinan Shafie Apdal ini? Dari Ketua Menteri haram hingga pegawai semua kaki songlap dan tidak berintegriti.

Amarjit Singh Setiausaha Warisan Putatan yang terlibat dengan skandal rasuah RM1.5 bilion KKLW dalam Projek Naik Taraf Loji Air Sungai Intan Semporna kos RM47 juta sebagai konsultan projek dilantik secara kontrak sebagai Pengarah Jabatan Air Negeri Sabah, Jurutera Gred J54 berkuatkuasa 10 Ogos 2018 dengan gaji permulaan RM 7,779. Tidak pernah menjadi penjawat awam tetapi dilantik secara kontrak. Mahirkah beliau pekeliling, peraturan dan urusan penjawat awam?

Jabatan Air Negeri Sabah yang kontroversi disiasat SPRM tahun lalu apabila 170 projek bekalan air (BALB) peruntukan KKLW lesap berbilion kini dipimpin oleh salah seorang yang jurutera yang terlibat dalam kes rasuah itu. Apa akan jadi kepada Jabatan Air Negeri Sabah?


Baca lagi: 

3 comments:

  1. sapi bedal ni memangpun ketua menteri haram (tambah jadah lagi ngam). dulu sebelum jadi menteri dia tidak ada apa-apa pun @ bangsat, tetapi selepas menjadi menteri semua ahli keluarga dia dengan tiba-tiba menjadi jutawan. hanya orang bodoh sahaja yg tidak faham. pengkhianat parti pun dia jugalah. mungkin ramai yg tak tahu ayah dia adalah pendatang haram filipina.

    ReplyDelete
  2. hebohlah konon musa aman sedang dicari pihak polis... aku ingat berkaitan kes rasuah apa ke? rupa-rupanya hanya kerana laporan polis yg di buat oleh tyt... tu laa elok dah ada ketua menteri yg sah lagi halal, buat apa lantik sapi bedal jadi ketua menteri haram.

    ReplyDelete
  3. EnglishTHE HACK GEEKS
    Hack Geeks adalah organisasi HACKERS dengan motif untuk membantu individu memahami batasan dalam teknologi.
    Kami menawarkan perkhidmatan dalam:
    * Pengklonan telefon, penggodaman dan pengesanan.
    *Pengaturcaraan komputer
    * Reka bentuk web
    * Serangan siber
    * Peningkatan skor kredit
    * Dokumen menghidu, memotong atau menukar dan banyak lagi.
    Kami memberi anda maklumat mengenai bagaimana kami akan mendapat pekerjaan dan penggodam yang bertanggungjawab terhadap tugas anda.
    Hubungi:
    thehackgeeks@gmail.com
    THE HACK GEEKS.

    ReplyDelete

comment please.....