Konco-konco ku

Monday, September 23, 2013

AKHBAR PALING RASIS TERHADAP MELAYU BERI MESEJ JELAS KEPADA RAKYAT MALAYSIA!!!

APA yang kita dapat lihat? Apa yang boleh kita tafsirkan jika melihat dari gambar di atas? Benarlah orang kata, satu gambar mampu memberitahu segala-galanya. Itulah juga mesej yang cuba disampaikan oleh editor malah pemilik akhbar bukan Melayu nombor satu di Malaysia. Mungkin ramai yang dapat mengagak.

Mereka sudah berani untuk bermain api. Mereka sedikit demi sedikit mencurah minyak ke dalam api. Belum pun reda isu-isu perkauman yang ditimbulkan oleh si Cinabeng, kali ini mereka semakin berani dengan mendedahkan mesej tersirat mereka kepada umum.

Perkataan 'MALAYSIA' yang mana huruf 'A' nya tersorok dilitup rambut gadis ini yang juga ditafsirkan sebagai, 'MALAYSI' atau 'MALAY-SI' yang dalam bahasa Cina Hokkien bermaksud 'MELAYU MATI'.

Berapa ramai agaknya orang Melayu yang membaca akhbar berbahasa Inggeris ini? Dan berapa ramai pula yang orang Cinabeng yang membacanya? Faham kenapa gambar ini diletakkan di akhbar tersebut?

Ya! Untuk memberi mesej kepada orang Cinabeng ini bahawa orang Melayu akan MATI. Memberitahu kepada komuniti tak sedar diri ini bahawa sekarang Malaysia, Cinabeng yang punya.

RASIS?? Ya! Jika Cinabeng boleh RASIS kenapa aku tidak???

1 comment:

  1. Memang boleh agak JAWA BERNAM, akbar EVANGELIS KRISTIAN-ZIONIS-MAKIN-DAJAL itu!

    CINA PENDATANG SAMSENG BANGSAT mcm ni baik pi MAMPOS dan BERAMBOS dari Tanah Melayu ini! Tengoklah bila darah yg. mengalir dlm. pembunuhan beramai (GENOCIDE) adalah kebanyakan dari umat Islam/Melayu, termasuk tentera/polis/orang kampung dari umat Islam/Melayu, akibat dibunuh kejam PENGGANAS KOMUNIS PENDATANG CINA mcm. chin peng-HARAM-JADAH, jgn. harap ANJING-ANJING PENYOKONG PENGGANAS ini akan simpati, tetapi BERSORAK pula mengagungkan PENGGANAS KOMUNIS CINA DAJAL ini!

    Semacam mereka mungkin juga BERSORAK, bila polis/tentera yg. majoritinya Islam/Melayu kita dibunuh amat kejam di Lahad Datu tak lama dulu dan sekarang, bila mana-mana polis/tentera/umat Islam-Melayu dibunuh PENJENAYAH, termasuk dlm. rompakan-pembunuhan/kebakaran/kemalangan jln. raya, disyaki kebanyakan oleh geng kongsi gelap Bukan Islam(saya syaki lori/kereta depan tekan brek tiba-tiba/tiba-tiba pandu laju bila kereta blkg memotong atu cuba bergesel dgn kereta/motosikal yg. nak potong - menyebabkan kereta/motosikal di blkg/yg. nak potong tersebut, terbabas ke jaln bertentangan - umat Islam/Melayu senang dikenal dari ayat Al-Quran di kenderaan dan dari tudung/songkok/baju/kopiah]! Sepatutnya Menteri Pengangkutan bekerjasama dgn KDN/PDRM (jgn. hanya serah pd. polis negeri) utk buat SIASATAN lebih terperinci dan subsidi kamera depan/belakang (bersambung dgn. pusat komputer PDRM - mesti ada teknologinya) utk. setiap rakyat miskin/sederhana di setiap kenderaan, dan setiap lori-lori/bas/kereta/motosikal mesti ada kotak hitam dan juga kamera. JENAYAH-JENAYAH GENOCIDE ke atas umat Islam/Melayu ini tidak lagi boleh diTERIMA!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    ReplyDelete

comment please.....