Konco-konco ku

Monday, December 3, 2012

SAH!! NG SUEE LIM SUDAH MASUK ISLAM KERANA TARBIYAH PAS!!

SYABAS dan tahniah kepada PAS selaku pembawa dakwah Islam utama dalam pakatan yang telah berjaya mengIslamkan pemimpin kafir dalam pakatan terutama dalam parti DAP. Dan tidak mustahil kenapa Nik Aziz dok gila meroyan yang UMNO patut berterima kasih dan mengenang jasa PAS kerana hasil tarbiyah parti Islam mereka, wanita dan puteri UMNO sudah bertudung.

Ini Celeng Sekinchan pulak yang gila meroyan dengan sokongan dari PAS untuk menggunakan ayat-ayat yang sering digunakan oleh umat Islam. Walhal anu nya masih kulup. Dasar perosak agama.

Ada pulak yang membela kafir Celeng ni sebab guna perkataan 'insyaAllah' konon nya inilah salah satu dari cara PAS berdakwah. Biarkan orang bukan Islam mempermainkan agama Islam, tak lama lagi terbuka lah hati kafir ni semua. Itu antara ucapan penceramah PAS kalau diajukan soalan tersebut.

Sampai bila kita nak membiarkan agama Islam dilacurkan oleh PAS? Akan wujud lagikah negara Islam sedangkan orang Islam yang menang undi menggunakan tiket pakatan adalah minoriti? 

Tak perlu ubah kerajaan. Hanya perlukan penambahbaikan.

1 Malaysia Tolak Fitnah.

No comments:

Post a Comment

comment please.....