Konco-konco ku

Monday, December 24, 2012

KARPAL BIADAP!! ANUGERAH 'DATUK' UMPAMA MENJADI HAMBA ABDI MELAYU!!

BIADAP!! Itu sahaja yang layak bagi Karpal buat masa ni. Aku memang ada sikap rasis tapi rasis aku tak melampau macam pemimpin DAP yang begitu berani mempertikaikan penganugerahan gelaran Datuk kepada pemimpin mereka.

Tak paham kenapa perlu terima kalau betul Pengerusi DAP tak benarkan? Dah terima gelaran Datuk siap suruh pulangkan lagi. Karpal berkata yang sesiapa pemimpin DAP yang menerima gelaran Datuk harap dipulangkan kembali kerana DAP tidak akan tunduk dan menjadi hamba abdi Sultan Melayu!

Nampak permainan rasis tahap chauvanist yang disemai dalam DAP? Masih ada lagi ke Melayu DAP yang nak derhaka dan murka kepada Sultan sendiri?

Datuk Teng Chang Kim yang menerima gelaran Datuk baru-baru ini dari Sultan Selangor dan Datuk Ngeh Koo Ham terima dari Sultan Perak hari ini diarahkan oleh Pengerusi DAP Kebangsaan, Karpal Singh supaya menyerahkan kembali gelaran tersebut kerana tidak mahu dilihat DAP tunduk kepada Sultan Melayu.

Punya celaka statement Karpal yang terlalu rasis melebihi Cina Chauvanist!!!

1 comment:

  1. Karpal ni patutnya dilucutkan jer kerakyatan beliau. Tapi aku rasa ni smua drama jer nak tagih simpati untuk seNGEH kerang busuk

    ReplyDelete

comment please.....