Konco-konco ku

Friday, November 11, 2011

RENCANA: SELANGOR KU BINTANG TIGA

Salam wacana dari JawaBernam. Hari ini Yong nak beri pendapat tentang kerajaan negeri yang sedikit demi sedikit terbongkar akan segala hal. Dari segi pentadbiran, juga ekonomi selangor yang semakin berkecamuk atas ketamakan manusia. Disebabkan sifat tamak dari pemimpin pakatan haram maka semua projek rumah yang sepatutnya untuk orang yang kurang berkemampuan terbengkalai dan Khalid gagap terus menyepi tanpa memberikan jaminan akan nasib rakyat Selangor yang terus ditindas atas perlakuan jahat mereka. 

Pengurus Besar PKNS bergaji besar mengalahkan gaji PM Najib. Memang tidak percaya jika dengar sahaja namun jika betul-betul dikaji dan tidak dengar dari sebelah pihak sahaja isu ini tidak mustahil. PKNS adalah di bawah kerajaan Selangor, dan Selangor di teraju oleh pakatan haram. Duit mereka yang pegang siapa yang berani persoal? Mungkin duit gaji Pengurus Besar itu adalah sumbangan rakyat Selangor dari kutipan derma yang dilakukan setiap kali ceramah. Mungkin dan tidak mustahil.

Sedangkan dahulu penasihat kepada SEMESTA juga diberi bonus yang besar walaupun baru menjalankan kerja hanya 6 bulan namun mendapat bonus 12 bulan dari anak syarikat Selangor itu. Mungkin untung jual pasir. Dan beliau kini ditukar ke TAWAS yang tidak nampak fungsinya namun dibayar gaji dengan jumlah yang tidak relevan dengan kerja sebagai penasihat. Penasihat ekonomi selangor pun bayar rm1 inikan pula penasihat anak syarikat kerajaan Selangor. No komen.

Apa nak dihairankan. Pakatan haram ini sengaja ingin melingkupkan negeri Selangor kerana mereka tahu yang PRU 13 tahun hadapan Selangor akan kembali ke tangan Barisan Nasional.

SAYANGI SELANGOR
YAKINI BN

4 comments:

  1. saya x cemburu pun dia gaji lebih daripada pm atau saya sendiri. menilai org lain memang senang, diri sendiri bagaimana? sudah lupa ganjaran pahala? wang ringgit tak ada erti di dalam kubur. bertaubatlah. fokus kepada tanggungjawab yg diberikan. mungkin rezki dia bergaji besar tapi Allah Taala x hiraupun siapa yang bergaji besar...kesian saya tengok orang macam ni. macam dah lupa ganjaran pahala lagi besar daripada wang ringgit. sekadar mengingatkan sahaja...

    ReplyDelete
  2. betul tu tuan...
    saya pun tidak hairan jika benar pun..
    rezeki dia.tp perlu igt yang kita bukan hidup didunia selama-lamanya.. setiap apa yg kita lakukan pasti akan terima pembalasan..

    ReplyDelete
  3. Rakyat pun nak tahu apakah kewajarannya. Kalau betul tak mengapa, tak siapa pun nak cemburu, kalau sebaliknya bagaimana pula. Eloklah selidik.

    ReplyDelete
  4. Bodoh tahap cipan jawa nii.

    ReplyDelete

comment please.....