Konco-konco ku

Sunday, October 30, 2011

TERESA 'COCK' GODA KHALID MINTA TANAH SELANGOR

 Menteri Terbesar Selangor si Khalid 'gagap' telah menyerahkan tanah kepada ketua kafir laknat paling berpengaruh Teresa 'cock'. Pemberian tanah secara godaan itu untuk pembinaan SJKC Yak Chee dan SMJK Katholik. Nampaknya tambah berpecah belah lah rakyat Malaysia dengan bertambahnya sekolah-sekolah aliran mengikut bangsa dan agama.

Yang buat Yong tertarik adalah pemberian tanah ini sebagai tanda minta ampun kerajaan Selangor ke atas orang kristian yang mana Wak JAIS telah menyerbu Gereja Haram DUMC satu tika dahulu. Khalid 'gagap' dengar-dengar nya merasa sungguh terkilan dan amat menyesal atas perbuatan Wak JAIS. Untuk menebus dosa yang besar kerana mengganggu gugat gereja haram DUMC, khalid 'gagap' dengan rasa rendah diri menyerahkan apa yang diminta oleh golongan kristian ini.

Sumber: warisan2057

p/s: Gerakan kristianisasi ni memang bertambah aktif sejak dua menjak ni. Keling estate beragama Hindu juga rasa tergugat dan begitu marah dengan pergerakan kristian kerana telah mengkucar kacirkan semua agama di Malaysia yang sebelum ini hidup tenteram.

No comments:

Post a Comment

comment please.....