Konco-konco ku

Saturday, July 9, 2011

PAKAT RAMAI-RAMAI KAPANKAN SI DAJJAL KECIL INI.....








Ish..Ish...Ish... Kesian Yong tengok Si Dajjal Kecil Malaysia ini. Kalau dah tua buat cara tua, jangan lah syok sangat nak join perhimpunan untuk orang muda. Macam mana BERSIH hari ini? Berjaya ke perhimpunan tadi? Apa yang telah dicapai?

Sudah lah Bro. Anwar Bin Ibrahim. Yong memang dah agak sandiwara yang akan berlaku. Ini semua hanyalah untuk menangguhkan lagi perbicaraan kes liwat Saiful. Syok kan dapat bermalam kat Hotel Hilton. Banyak betul lah duit yang BERSIH ni dapat sampai dapat tidur kat hotel 5 bintang. Berapa juta Yahudi Zionis bagi nak hancurkan Malaysia?


Dirty will use Medical excuse to further DELAY his court case on 16/7/11 
- dipetik dari twitter N Gobalakrishnan

~WaKd0b~

2 comments:

  1. INNALILLAH.. DAH SEMAKIN DEKAT LUBANG KUBUR SEMPIT KAKI BURIT NIH..

    TAPI SEKIRANYA SAUDARA YAKJUJ DAN MAKJUJ ANUWAR NI MATI..YG PASTI KITA AKAN LIHAT PENGGANTINYA PAK N.AJIS ULAMAK AKHIR ZAMAN!!

    BERTAMBAH PARAH AKIDAH ORG MELAYU ISLAM..PARAH!!!

    ReplyDelete
  2. kecian anwar...agak2nya dah pandai mengucap ker blum..tapi nie hakikat yang sebenar..org yang bertopeng memang nyawa nya liat...g lah taubat depan kaabah..buktikan kalau tak bersalah..aku cabar anwar ke mekah mengadap kaabah yang suci..di sana akan terbukti segala nya...bak kata ayat KL GENGSTER"lu takut..potong bagi anging mah"

    ReplyDelete

comment please.....