Konco-konco ku

Monday, July 11, 2011

DAP DALANG KONFLIK ANTARA AGAMA!!!!!!



Kenyataan beberapa rakan blog yang lepas mendakwa bahawa wujud konspirasi di peringkat paderi dan mubaligh Kristian untuk menjadikan negara ini sebagai negara Kristian merupakan satu yang berat dan serius kerana dakwaan tersebut boleh mencetuskan kebencian terbuka antara agama dan kaum.

Apabila sesuatu itu membabitkan DAP, sebenarnya tidak ada apa yang mustahil. Ini kerana DAP sentiasa mengaut keuntungan politik dengan mencetuskan konflik antara kaum atau agama seperti mana mereka pernah lakukan pada tahun 1969. Isu Hindraf yang hampir menyebabkan konflik agama Islam-Hindu menjelang PRU 2008 juga berpunca daripada DAP.

Hari ini, muncul parti lain dari pakatan yang sama cuba mencetuskan konflik Islam-Kristian dengan mengapi-apikan kononnya UMNO cuba mencetuskan kemarahan orang Islam terhadap penganut Kristian melalui akhbar Utusan Malaysia. Sekiranya maklumat itu tidak benar, mengapa Persekutuan Kristian Malaysia (CFM) mengadakan sidang akhbar bersama DAP?

Tindakan CFM itu mencurigakan orang Melayu dan Islam. CFM sepatutnya kekal menjadi penaung kepada penganut Kristian tanpa kecenderungan politik kepartian. Cubaan mewujudkan konflik agama sangat berbahaya. Ia bukan sahaja berbahaya kepada keselamatan rakyat, malah kepada ekonomi negara. Jangan kerana hendak seronok berpolitik sehari dua, akhirnya menderita berabad lamanya.

~WaKd0b~

1 comment:

  1. Salam saudara2 sekalian,
    tengoklah sendiri, berapa ekor cina DAPig dlm kumpulan sapu Bersih?
    Boleh bilang dari kaca TV.
    Melayu senang diperkudakan, sedih tengok!
    Cina DAPig takut cedera sikit pun,lagi takut mati, mana berani nak turun?
    Mana pergi mulut besar Lim GE/LimKS/Kapal Sink? Where are you? Coward!!! Chicken!!! & Bastard.
    Suka amabil Melayu sebagai "Front Soldier" utk mati bagi mereka.
    Apahal dgn Melayu? pakai lah otak(use your useful Brain), buat apa mau pergi mati utk agenda DAPig?
    Saya sendiri cina pun takut nak pergi ke KL.
    I betul2 salute those Melayu yg sanggup "Korban" utk kafir DAPig.

    LimGE/LimKS/Kapal Sink semua tengok dari kaca TV dirumah/hotel dgn meminum beer dan tunggu masa utk teriak sekuat2/gelak ketawa bahwa "Melayu sudah berperang dgn Melayu".
    Babi2 itu kesal kerana tragedi yg mereka tunggu tak jadi2 sebab PDRM telah sekat pertembungan Patriot-Bersih.
    Syabas PDRM & Kerajaan.

    Chow Abdullah

    ReplyDelete

comment please.....