Konco-konco ku

Thursday, March 3, 2016

PAS TIDAK AKAN BEKERJASAMA TUMBANGKAN NAJIB RAZAK

FITNAH dan segala macam tohmahan semakin banyak dilemparkan kepada Perdana Menteri Malaysia, Najib Razak. Ingatkan selepas Anwar Ibrahim meringkuk dalam penjara kerana liwat, politik negara aman namun sebaliknya.

Tun Mahathir pulak menjadi asbab kacau bilau dalam politik UMNO. Tun Mahathir pula menjadi pencatur untuk menentukan siapa yang layak dan tidak dalam kepimpinan UMNO sendiri.

Sehinggakan tiada lagi pemimpin UMNO yang berpangkat dan berjawatan yang berani mempertahankan Najib Razak kerana takut kehilangan semuanya. Jadi semua nak play safe.

Mujur PAS semakin rapat dengan Najib Razak. Mungkin PAS dapat melihat gerakan untuk menumbangkan kerajaan Islam di Malaysia. Lebih-lebih lagi PAS sekarang semakin benci dengan DAP yang berterusan menggasak untuk menghapuskan negara Islam di Malaysia.


PAS melalui Ketua Penerangannya, Nasrudin Hassan Tantawi berkata, Tun Mahathir tidak berpuashati dengan Najib Razak kerana Najib Razak mengukuhkan kedudukannya sebagai PM walhal Tun Mahathir sendiri berjuang demi untuk kepentingan peribadinya.

"Semua pihak disarankan tidak menjadikan agenda peribadi ini sebagai propaganda perjuangan dan mengorbankan kepentingan awam," kata beliau lagi.


No comments:

Post a Comment

comment please.....