Konco-konco ku

Friday, January 29, 2016

HUSAM PEROSAK DALAM PAS - PENGARAH PUSAT PENYELIDIKAN PAS

HUSAM Musa didakwa merupakan agen yang diserap masuk dalam PAS untuk mengkucar-kacirkan PAS dari dalam. Dakwaan ini diceritakan oleh Dr. Fadhil Ghani, Pengarah Pusat Penyelidikan PAS Pusat malam tadi dalam sesi ceramah tertutup Liqa' Fikri bersama 20 orang ahli PAS Kawasan Subang.

Menurut Fadhli Ghani, Husam adalah keluaran Aerio Indonesia Club (AIC) tahun 80-an yang dilatih untuk berpura-pura di dalam PAS dan seterusnya menghancurkan PAS dari dalam.

Namun Husam bijak menggunakan peluang dan tidak keluar PAS sedangkan ramai rakan-rakan PAS yang sealiran dengannya keluar parti dan menubuhkan PAN.

Fadhli menasihatkan seluruh ahli PAS yang hadir pada malam tadi agar berhati-hati dengan gerakan yang mungkin akan terjadi lebih hebat daripada petualang-petualang yang keluar parti.

Golongan AIC dan PAN inilah sebenarnya yang hendak meruntuhkan kepimpinan ulamak dalam PAS sendiri. Mereka sudah merancang beribu strategi untuk menumbangkan PAS kerana parti itu adalah parti yang terkuat akar umbinya selepas UMNO.

No comments:

Post a Comment

comment please.....