Konco-konco ku

Wednesday, July 25, 2012

GEMPAR!! MP KUALA LANGAT HALAU ISTERI MACAM ANJING!!



Tentu anda mengenali Ahli Parlimen Kuala Langat yang sangat sinonim dengan HARAMJADAHnya setiap kali dia berceramah, kan? Dan tentunya anda juga mengetahui bagaimana dia cukup hafal dengan gejolak serta selok-belok rumahtangga Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor, Perdana Menteri Malaysia dan isterinya, sehinggakan banyak perkara yang tidak diketahui oleh orang lain, Abdullah Sani tahu.

Walau apa pun puncanya kepada masalah rumahtangga Abdullah Sani dan isterinya, tindakan Abdullah Sani yang enggan membenarkan isterinya masuk ke rumah dan mengambil segala dokumen-dokumen penting, amat memusykilkan kita. Malah larangan Abdullah Sani ke atas kedua-dua orangnya daripada mengambil isterinya di Kelang Sentral juga, sebenarnya menimbulkan pelbagai persoalan.

Mungkinkah ini merupakan satu petunjuk kepada Abdullah Sani yang gemar sangat MENGHARAMJADAHKAN Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor selama ini? Atau barangkali dia memang memerlukan publisiti sebegitu rupa, bagi membolehkan dia mengekalkan kedudukannya dalam PKR dan sebagai Ahli Parlimen Kuala Langat?

Lagi cerita di SINI.

No comments:

Post a Comment

comment please.....