Konco-konco ku

Thursday, May 24, 2012

#HBN2012: KERAJAAN SELANGOR TAK SENANG DUDUK! TURUT ADAKAN HARI BELIA SELANGOR!!!

Dalam sibuk kita menyambut Hari Belia Negara yang diadakan bermula semalam 23 Mei hingga Ahad ini 27 Mei, Kerajaan Negeri Selangor dibawah pakatan bertungkus lumus juga ingin mengadakan Himpunan dan Konvensyen Belia Negeri Selangor 2012 yang akan diadakan pada 26 Mei di Kompleks Belia dan Kebudayaan Selangor.

Apa motif si Khalid Gagap ni buat seumpama Hari Belia Negara sedangkan Najib dah susah-susah buat di Putrajaya. Apa salahnya kalau ikut turut serta sekali dalam memeriahkan majlis di Putrajaya. 

JB lihat kerajaan Selangor seperti panas bontot dengan penganjuran secara besar-besaran Hari Belia ni. Maka supaya tidak dapat mencapai sasaran 2 juta belia yang berhimpun di Putrajaya, maka dianjurkan juga perkara yang sama di Selangor.


1 comment:

  1. Pendapat yop tu da betoinya untuk menggagalkan rancangan kerajaan nak menghimpunkan jutaan belia,tapi pada pandangan teman depa nak tumpang sekaki dengan kehadiran yang ramai tu.Jarak antara 2 lokasi bukan jauh sangat jadi depa beharap limpahan kehadiran tu akan dapat melimpah keacara yang mereka buat.Lani mmg acara yang mereka buat jarang mendapat sambutan.Tambahan lagi dari golongan belia.Jadi dengan adanya acara besar yg di buat berhampiran maka depa pun dapat juga sikit.Bila itu yang terjadi maka mereka akan canangkan yang mereka masih mendapat sokongan daripada golongan muda.Ni boleh jadi modal PRU13 nanti.Nak tunjuk hebat tapi mengharap lelehan org lain.Kalo tak kenapa nak guna tarikh yang sama?
    LU PIKIRLAH SENDIRI....

    ReplyDelete

comment please.....