Konco-konco ku

Friday, August 15, 2014

MB BARU SELANGOR DISAMBUT DENGAN RIBUAN KERUSI!!!

MALAM tadi sepatutnya Wan Azizah hadir bagi menyampaikan ceramah yang menghentam Khalid dan sebab-sebab kenapa Khalid perlu melepaskan jawatannya sebagai MB yang sah.

Ceramah yang sepatutnya bermula pada pukul 9.00 terpaksa ditunda hingga ke jam 10.00 malam kerana menunggu kehadiran penyokong Wan Azizah di Dewan Seri Bernam, Sungai Besar.

Selepas menunggu agak lama, penyokong yang hadir hanya sekitar 30 orang sahaja seperti yang dapat kalian lihat dalam gambar di atas. Apa sudah jadi?

Last-last, Wan Azizah tak datang mungkin sebab kehadiran yang amat mengecewakan sehingga jam 11.30 malam. Terpaksalah Rafizi dan Tian Chua menabur fitnah kaw-kaw pada Khalid bagi penyokong mereka percaya.

Yang hairan apabila tiada ahli PAS yang hadir, malah AMK Sungai Besar juga tak datang.

Nasib baik Timb. YDP PAS hadir konon menyokong Azizah, sedangkan YDP PAS Sungai Besar senada dengan YB Budiman menyokong Khalid sebagai MB.

GAGAL!

Nampaknya pakatan mula berpecah! Malah malam tadi, Ng Suee Lim mengutuk keras PAS yang menyokong Khalid. Seperti biasa, PAS yang berwakilkan Salleh Hussin menebalkan muka, memekakkan telinga mendengan makian dan kejian berbakul-bakul YB DAP Sekinchan ke atas PAS.

Mana ma

1 comment:

  1. Ramai yang kata gambar ni bohong. Haha boss diorang toron China Doll pun diorang tak percaya apa lagi kalau gambar macam ni. Hehe.

    ReplyDelete

comment please.....