Tuesday, July 2, 2013

KERAJAAN SELANGOR CADANG WUJUDKAN POLIS DARI PIHAK PAKATAN SENDIRI!!

DALAM sidang DUN Selangor, Pakatan Rakyat bersetuju untuk mengkaji menubuhkan pasukan polis mereka sendiri. Mereka tidak lagi memberi kepercayaan kepada Polis Diraja Malaysia (PDRM). 

Lepas ni, PDRM perlu buat bancian dengan mengasingkan pengikut pakatan dengan rakyat Malaysia yang masih yakin dengan kuasa PDRM.

Mungkin kerajaan negeri Selangor yang diperintah oleh pakatan haram mahu melantik terus petugas anjing Unit Amal PAS sebagai anggota polis bagi negeri Selangor bagi meningkatkan kadar keselamatan rakyat Selangor.

Adakah pihak pakatan haram masih kurang yakin dan percaya kepada pihak Polis Di Raja Malaysia yang sedia ada dan bertauliah untuk menjaga keselamatan rakyat Selangor? 

5 comments:

  1. UPAH JE ANJING....TAK PAYAH BAYAR GAJI BAGI MAKANAN JE.BODOH PUNYA PAKATAN HARAM.

    ReplyDelete
  2. Mana ada negeri di dunia ini yang mana pembangkang ada polis negeri sendiri; apalgi pembangkang pengkhianat negara! KDN jangan biarkan ini berlaku kerana DAPigs/PKR ditaja penjajah Barat-Israel; jadi ini berkaitan KESELAMATAN dan KEDAULATAN Islam dan negara!

    Bila polis SAMSENG DAPigs/PKR berkuasa, habislah anak-anak muda BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain, terutamanya yang Islam disyaki direkrut jadi macam PENGGANAS/SAMSENG/GENG KONGSI GELAP/PENAGIH DADAH/SIGILA SEKS TERMASUK GILA SEKS HOMOSEKSUAL serta DIKRISTIANKAN!

    MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    (PERHATIAN TERBARU: ada PENYAMUN penakut disyaki dari PENGGANAS/SAMSENG DAPigs/PKR/Red beans militiaPIGS durjana yang sekarang meniru gelaran saya sebagai “Pakcik/MAKCIK Tempurung/Temporung” untuk mengelirukan pembaca – mereka juga telah menyamar dengan identiti dan tulisan saya kononnya saya benci dan nak menggulingkan PM kita, dan juga saya seolah bersikap lucah, dan saya telah repot terus ke KDN dan Wanita UMNO!)


    ReplyDelete
  3. Makin haram jadah PR nk republikan Malaysia bermula dr negeri2 yg mereka kuasai.. GILA KUASA dan SEJAHAT2 parti politik ialah Pakatan Rakyat Laknatullah!! mereka nk besar kepala.. mahu bebas dgn cara mereka!! Inilah kesannya bila ISA dihapuskan!! NAJIBB tolonglah bukak mata PR dh semakin JAHAT!! Moga Allah hancurkan dan rosakkan mereka Pakatan Rakyat ini ya Allah..AMinnn!!

    ReplyDelete
  4. PR ni menyalak je yang lebih... berdasarkan akta apa diaorang nak tubuhkan pasukan polis sendiri. Kalau setakat nak tubuhkan syarikat kawalan keselamatan tu bole le buat, pas tu ambik bangla yang 40K yang diaorng cakap Najib bawak masuk naik Air Asia tu, diaorang pun tak de kerja lepas dapat upah dari BN kan!

    ReplyDelete
  5. Kalau benarlah projek ic berlaku ianya sangat bagus kerana yang diberi ic itu adalah dari rumpun Melayu yg tak menjadi penkhianat pada perjuangan melayu buktinya sabah menang 2/3. Yang menjadi masalahnya apabila TAR memberi taraf warganegara kepada 1 juta orang Cina yang kini menjadi pengkhianat dengan mengundi DAP yang rasis dan tamak kuasa.

    ReplyDelete

comment please.....