Konco-konco ku

Monday, March 17, 2014

KENAPA ANWAR TAK SAMAN TABLOID DAILY MAIL?? #MH370

HAIRAN apabila sebuah akhbar tabloid dari United Kingdom, Daily Mail menuduh Anwar terlibat dalam siri kehilangan pesawat MAS MH370 yang sehingga kini belum ditemui.

Pelbagai teori sama ada menggunakan teknologi canggih dan terkini hinggalah kepada menggunakan bantuan bomoh dan pakar psikik bagi membantu kerajaan Malaysia mencari dan menyelamatkan penumpang pesawat ke Beijing itu.

Jika sebelum ini Anwar kerap menyaman akhbar dalam Malaysia yang dikatakan memfitnahnya, tetapi apabila sampai akhbar luar negara mungkin memfitnahnya, kenapa Anwar terus mendiam seribu bahasa dan hanya melalak atas pentas ceramah Kajang?

Tidak mahu membuat spekulasi tetapi KEBETULAN pesawat itu hilang sehari selepas Anwar dijatuhi hukuman penjara 5 tahun. Malah mungkin juga kebetulan Tian Chua dalam akaun Twitternya mengatakan kerajaan dipimpin Najib ini akan TUMBANG dalam masa 5 BULAN.

Apakah kaitan antara hukuman kes liwat Anwar dengan status Tian Chua?

Adakah selepas 5 bulan kerajaan piminan Najib akan tumbang, maka selepas itu barulah pesawat MH370 akan muncul?

Agenda siapa pula yang merancang tragedi ini?

Yang penting marilah kita berdoa semoga penumpang pesawat dalam keadaan baik.

4 comments:

  1. Memang SEMUA parti pembangkang di Malaysia mengamalkan budaya CARI PASAL. Mereka tidak ada langsung wawasan yang sihat, sekadar mahu memporak-perandakan Malaysia. Kalau parti pembangkang di Malaysia menganggap mereka hebat & gah, cubalah buka cawangan di Singapore. Sahutlah cabaran ini.

    ReplyDelete
  2. Memang SEMUA parti pembangkang di Malaysia mengamalkan budaya CARI PASAL. Mereka tidak ada langsung wawasan yang sihat, sekadar mahu memporak-perandakan Malaysia. Kalau parti pembangkang di Malaysia menganggap mereka hebat & gah, cubalah buka cawangan di Singapore. Sahutlah cabaran ini.

    - anonymous temasik

    ReplyDelete
  3. Tengok saja muka TAK TAU MALU si tok nuwar dalam gambar di atas. Hidup ini janganlah sampai disumpah-seranah oleh orang. Terutama sekali orang-orang kerdil yang tidak berdosa. Janganlah menyusahkan rakyat. Balanya bakal menimpa anda lambat-laun.

    - anonymous temasik

    ReplyDelete
  4. Macam mana si tok nuwar nak saman tabloid Daily Mail? Dengan Dato' S. Nallakaruppan pun dia takut. Walhal Dato' Nalla mendedahkan pelbagai cerita buruk & jelek tentang tok nuwar. Untuk membersihkan diri anda yang kononnya bersih laksana suci dalam debu & sesejuk embun pagi itu, ambillah tindakan sesegeranya ke atas Dato' Nalla. Dato' Nalla menunggu saja untuk berdepan dengan anda. Juga Ummi Hafilda berani menentang anda. Segeralah ambil tindakan.

    - anonymous temasik

    ReplyDelete

comment please.....